معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری ۱۹۶ برنامه از سوی تشکل‌های مردم‌نهاد طی سال گذشته، گفت: برگزاری ۲۲مراسم جشن در هفته جوان، راه‌اندازی دبیرخانه تشکل‌ها با عنوان سمن‌سرا، تشکیل دبیرخانه تشکل‌های خیریه و غیره ازجمله اقدامات مهم این مجموعه بوده است.
کد خبر: ۴۱۱۰۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲ 20 April 2017
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۸۰ تشکل در حوزه جوانان در استان همدان فعالیت دارند.

به گزارش مهر، اسدالله ربانی‌مهر در جمع خبرنگاران به نقش سازمان های مردم نهاد در اجرای برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: امسال با همکاری تشکل‌ها ۵۶ کارگاه آموزشی در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

وی بیان اینکه همدان یکی از ۵ استان فعال در حوزه سازمان‌های مردم نهاد است به عدم آشنایی مردم با تشکل ها اشاره کرد و گفت: معرفی فعالیت سمن‌ها از طریق رسانه‌ها به شناخت مردم کمک می کند.

ربانی‌مهر با بیان اینکه ۸۰ تشکل در حوزه جوانان در استان همدان فعالیت دارند، گفت: براساس بررسی ها سمن‌ها در ۱۳ رشته و محور تخصصی و حوزه فعالیت می‌کنند.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری ۱۹۶ برنامه از سوی تشکل‌های مردم نهاد طی سال گذشته، گفت: برگزاری ۲۲ مراسم جشن در هفته جوان، راه‌اندازی دبیرخانه تشکل‌ها با عنوان سمن‌سرا، تشکیل دبیرخانه تشکل‌های خیریه و غیره از جمله اقدامات مهم این مجموعه بوده است.

ربانی‌مهر با اشاره به راه‌اندازی سامانه صدور مجوز سمن‌ها، گفت: ۸۳ نفر برای ثبت مجوز جدید ثبت نام کرده‌اند که در این زمینه همدان استان چهارم کشور است.

وی با بیان اینکه پارسال به ۱۱۴ برنامه سمن‌ها کمک مالی شد، گفت: فعال کردن سمن‌های مردم نهاد شهرستان‌ها از جمله اهداف اداره کل ورزش و جوانان است.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت:‌ راه‌اندازی اردوهای هویتی و گردشگری نیز از دیگر اهداف است و در همین راستا هفتم اردیبهشت امسال نخستین اردوی سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌های غرب کشور برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار