امام جمعه مهدی‌شهر:
امام جمعه مهدی‌شهر گفت: تکلیف همه ایرانیان در عرصه انتخابات، مشارکت حداکثری است و کاندیدای اصلح باید به مردم شناسانده شود.
کد خبر: ۴۱۲۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱ 23 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی امشب در دیدار با عوامل و دست‌اندرکاران مجموعه دارالقرآن مهدی‌شهر در دفتر خود اظهار داشت: مجموعه دارالقرآن در مهدی‌شهر یکی از بهترین مجموعه‌های فعال فرهنگی در استان سمنان است.

وی تصریح کرد: ابعاد کار فرهنگی در مجموعه دارالقرآن مهدی‌شهر به حدی است که شاید یک اداره با رویکرد فرهنگی با آن همه مجموعه و نیرو نتواند این کارها را انجام دهد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه عوامل مجموعه دارالقرآن به جهت الگوی مردم بودن وظیفه سنگینی دارند، افزود: مردم به رفتار ما دقت می‌کنند و باید رفتار درستی در قبال دیگران داشته باشیم و با رفتار و گفتار خوب دیگران را به خوبی‌ها دعوت کنیم.

بارانی گفت: رفتارهای یک نمازگزار، مسجدی و دارالقرآنی می‌تواند هم سبب جذب مردم به دین و هم سبب انحراف از خط دین شود.

امام جمعه مهدی‌شهر با اشاره به جمله‌ای از شهید محمدابراهیم همت مبنی بر اینکه «ما در قبال تمام کسانی که راه کج می‌روند مسؤولیم، حق نداریم با آن‌ها برخورد تند کنیم، از کجا معلوم که ما در انحراف این‌ها نقش نداشته باشیم؟»، افزود: باید مراقب گفتار، رفتار و نحوه برخوردمان با مردم باشیم و امام علی (ع) فرمودند که «مردم را با زیبایی گفتار به خوبی‌ها دعوت کنید».

وی تصریح کرد: با جوانی که بد برخورد کردیم، ضد دین و جوانی که خوب برخورد کردیم، مدافع دین شد و این خیلی مهم است که ما خود را بسازیم و یکی از راهکارهای جذب حداکثری در انتخابات، تمرین کردن در همین موضوع است.

بارانی بیان کرد: امروز باید بدانیم برای تشکیل دولت اسلامی در انتخابات پیش رو چه وظیفه‌ای داریم و اگر می‌خواهیم به تراز اسلامی در کشور نزدیک شویم، چه باید کرد؟

وی گفت: ویژگی‌های دولت اسلامی در سخنان رهبر معظم انقلاب و خطبه‌های نماز جمعه مطرح‌ شده است؛ رئیس دولت باید جهادی، پرتلاش، ساده‌زیست و ضد اشرافی‌گری باشد.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه ملاک‌های ریاست جمهوری از سوی مقام معظم رهبری مطرح‌ شده، گفت: تکلیف ما در عرصه انتخابات در شهرستان مهدی‌شهر این است که مشارکت حداکثری و شناسایی کاندیدای اصلح را در دستور کار قرار دهیم.

بارانی تصریح کرد: مجموعه دارالقرآن مهدی‌شهر تنها مجموعه فرهنگی شهر بوده که با تلاش‌ها و برنامه‌های خود می‌تواند برابر هجمه‌های سنگین دشمن به عنوان سرباز ولایت نقش‌آفرینی کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار