مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: «جشنواره نشاط و امید» طی هفته آینده با حضور حداکثری جوانان در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲ 10 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،ارسلان حسینی ، از برگزاری جشنواره بزرگ «نشاط و امید» در کرمانشاه طی هفته آینده خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با شرکت مسئولان کشوری، استاندار، سازمان‌های مردم نهاد و... با هدف ایجاد نشاط و شادابی در میان جوانان برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه مکان و زمان دقیق جشنواره امید و نشاط متعاقباً اعلام می‌شود، افزود: تئاتر طنز، موسیقی شاد و سخنرانی مسئولان و نمایندگان سمن‌ها  از آیتم‌های این جشنواره است.

حسینی با اشاره به فعالیت ۴۳ سمن دارای مجوز از وزارت رزش و جوانان، در استان کرمانشاه گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه باید ۸۱ سمن دیگر در استان راه اندازی شود.

وی بیان کرد: باید به ازای هر ۵۰۰۰ جوان یک سمن فعالیت کند و امیدواریم زمینه فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان، بیش از پیش فراهم شود.

حسینی از برگزاری همایش خیرین ازدواج در استان کرمانشاه طی روزهای آینده خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌ها به مناسب هفته جوان، تجلیل از نخبگان جوان در همه شهرستان‌ها و نیز در مرکز استان است.

وی از برگزاری شش کارگاه آسیب های اجتماعی برای دختران جوان و دختران ورزشکار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: برگزاری اردوهای گردشگری ویژه سمن ها نیز از دیگر 
برنامه‌های ما است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار