در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، فرماندار کنگاور و جمعی دیگر از مسئولین و مردم محلی عملیات اجرایی گازرسانی به 7 روستای شهرستان کنگاور آغاز شد.
کد خبر: ۴۲۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این مراسم گفت: به منظور گازرسانی به 7 روستای عبدالتاجدین، حصار، آب باریک، زرده، هزارخانی، سراب فش و رشتیان مجموعا 25 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

سیروس شهبازی افزود: جهت گازرسانی به این 7 روستا 30 کیلومتر شبکه گذاری و نصب 330 انشعاب  انجام می گردد که موجب بهره مندی 450 خانوار ساکن در این روستاها از گاز طبیعی می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زمان پیش بینی شده جهت اجرای این پروژه 8 ماه می باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه پیمانکار این پروژه از پیمانکاران توانمند و متعد می باشد امیدوار هستیم که مطابق برنامه زمان بندی و بدون تاخیر، این 7 روستا به شبکه گازرسانی متصل شوند.

مهندس شهبازی ، گازرسانی به روستاها را از مهمترین برنامه های شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 550 روستای استان کرمانشاه در دست اجراست و گازرسانی به 130 روستا نیز در دست پیمان سپاری می باشد.

مدیرعامل شرکت گازاستان کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: برنامه شرکت گاز استان کرمانشاه گازرسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار طی دو سال آینده و افزایش ضریب گازرسانی به روستاها از 54 درصد فعلی به 90 درصد  می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار