کد خبر: ۴۳۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ 26 May 2017
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ملت بزرگ ایران بار دیگر برگ زرینی از تاریخ انقلاب شکوهمند ایران را رقم زدند. 
وی ادامه داد: انتخابات ایران در حالی با حضور حداکثری مردم برگزارشد که در کشورهای اروپایی و آمریکا شرکت مردم در انتخابات بین 40 تا 50 درصد است. 
وی با بیان اینکه این انتخابات بدون کوچکترین مشکل امنیتی در سراسر کشور برگزار شد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب برنده واقعی این انتخابات ملت ایران هستند که با حضور حداکثری خود سبب اقتدار نظام شدند. 
وی از مسئولان برگزاری انتخابات، صدا و سیما و هوشیاری ملت ایران قدردانی کرد و و افزود: ملت بزرگ ایران تمام توطئه دشمنان را در ایجاد اختلاف و رسیدن به اهداف شوم شان با هوشیاری و هوشمندی خنثی کردند. 
امام جمعه موقت زاهدان به رخ کشیدن مردم سالاری دینی در دنیا را از دیگر دستاوردهای این دوره از انتخابات عنوان و بیان کرد: حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی های مختلف و انتخابات نشان از وحدت و انسجام ملی در تحقق اهداف نظام است. 
حجت الاسلام حمیدی گفت: مردم ایران از منتخب خود انتظار تحقق وعده ها، پیگیری جدی تحقق اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فقر، فساد، گرانی و تورم را دارند. 
وی تاکید کرد: در طول چهار سال آینده منتخب ملت باید تلاش کند که ظرفیت های فراوان کشور را به فعل درآورد تا زمینه رفع مشکلات با تکیه بر توان داخلی فراهم شود. 
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی است گفت: اگر مسئولیتی به ما رسید نباید زمینه قدرت طلبی ما فراهم شود. 
وی با اشاره به اینکه رعایت قانون خواسته مردم از مجریان قانون است افزود: با توجه به اینکه در این دوره از انتخابات شاهد تخلفات زیادی بودیم همه باید از بروز تخلف جلوگیری کنند زیرا در نظام ارزشی حتی یک تخلف هم زیاد است. 
امام جمعه موقت زاهدان اظهارکرد: مردم اطمینان داشته باشند دستگاه قضایی با قاطعیت با جرم های انتخاباتی که ثابت شده باشد برخورد می کند. 
حجت الاسلام حمیدی ضمن محکوم کردن دستگیری آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم رهبر شیعیان بحرین و نامعلوم بودن سرنوشت وی گفت: ما این اقدام که تعرض و حتک حرمت به مقام روحانیت است را به شدت محکوم و به حاکمان بحرین توصیه می کنیم به مردم و علمای خود احترام بگذارند. 
وی با اشاره به سفر رئیس جهموری آمریکا به عربستان بیان کرد: سفر ترامپ به منطقه پیامدهای منفی بسیاری به دنبال داشت به گونه ای که این اقدام در راستای حمایت از تروریست ها و تقویت ایران هراسی صورت گرفته است. 
وی افزود: در این سفر رئیس جمهوری آمریکا یکی از بزرگترین قراردادهای تسلیحاتی خود را با عربستان منعقد کرد. 
وی تاکید کرد: ملت ایران باید همواره در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب همچون گذشته از آزمون ها سربلند بیرون بیایند. 
امام جمعه موقت زاهدان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصت خوبی برای نزدیکی با خداوند و دور کردن اعضا و جوارح از گناه است. 
حجت الاسلام حمیدی تلاوت قرآن کریم، دعا کردن به ویژه موقع نماز، صدقه دادن، احترام به بزرگترها و فرهنگ ریش سفیدی، دستگیری از مستمندان، کمک به ایتام و نیازمندان، صله رحم و افطاری دادن را برخی از وظایف فردی و اجتماعی مومنان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار