سعيد فتاحي مسئول برگزاري مسابقات ليگ برتر مي گويد که با پيش بيني هاي به عمل آمده هيچ نگراني بابت فشردگي بازي ها و تداخل بازي هاي ملي و باشگاهي وجود ندارد.
کد خبر: ۴۴۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ 17 June 2017
به گزارش تابناک : سعيد فتاحي مسئول مسابقات ليگ برتر در خصوص برنامه اعلام شده از سوي کارلوس کي روش جهت آماده سازي تيم ملي براي حضور در جام جهاني و اينکه اين برنامه چه تغييراتي در برنامه ليگ برتر ايجاد خواهد کرد و همچنين نگراني هايي که در مورد فشردگي برنامه ليگ وجود دارد، گفت: ما 4 فيفا دي داريم که در فيفا دي اول با تيم هاي کره جنوبي و سوريه در مقدماتي جام جهاني بازي مي کنيم. با در نظر گرفتن روز هاي ديگري که فيفادي در نظر گرفته شده است ، برنامه اعلام شده از سوي کارلوس کي روش تنها 23 روز از ليگ برتر را مي گيرد.
فتاحي در ادامه درباره ي فعاليت هايي که براي ايجاد هماهنگي بيشتر بين شرايط تيم هاي باشگاهي و ملي انجام شده، اظهار داشت: ما طي يکي دو روز آينده برنامه ليگ را اعلام مي کنيم و نشستي هم مي گذاريم تا همه در جريان امور قرار بگيرند. يک ماه قبل هم با کي روش جلسه اي داشتيم که همه چيز منوط به صعود ايران به جام جهاني بود. با باشگاه ها نيز تا حالا هماهنگي لازم را داشته ايم. مي خواستيم ليگ را 30 ام تيرماه شروع کنيم که با درخواست باشگاه ها يک هفته جلوتر برديم. جام حذفي را هم طوري برنامه ريزي کرديم که تيم هاي ليگ برتري يک مرحله کمتر بازي کنند. در مجموع برنامه اي که اعلام خواهد شد به هيچ عنوان فشرده نيست و نه کي روش و نه باشگاه ها ضرري نخواهند کرد.
مسئول برگزاري مسابقات ليگ برتر در پاسخ به اين سوال که اگر تيم ها درخواست افزايش سهميه بازيکنان بزرگسال را با توجه به فشردگي مسابقات داشته باشند، خاطرنشان کرد: نه اصلا قبول نمي کنيم. چون تيم هاي مي توانند از 15 بازيکن اميد و 15 بازيکن جوانان در تيمشان استفاده کنند. 
فتاحي در مورد اينکه آيا قانون جذب بازيکن براي نماينده هاي آسيايي هم به همين صورت است، بيان کرد: پرسپوليس و ساير تيم هايي که در آسيا حضور دارند مي توانند سه بازيکن به ليست خود اضافه کنند ولي اين بازيکنان فقط در آسيا مي توانند براي تيمشان بازي کنند.





منبع : ورزش 3
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار