مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: واحدهای فعال گردشگری استان لازم است در راستای اجرای طرح کارورزی نسبت به نیاز که دارند، فارغ‌التحصیلان استان را شناسایی و جذب کنند.
کد خبر: ۴۴۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 22 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،جلیل بالایی ، اظهار داشت: همایش فعالان عرصه گردشگری استان با حضور مسؤولان دفاتر گردشگری، هتل‌داران و ارایه دهندگان خدمات اقامتی با هدف تبیین و روشن کردن موضوع اجرای جذب فارغ‌التحصیلان بیکار در سامانه کارورزی، برگزار شد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: واحدهای فعال گردشگری استان لازم است در راستای اجرای طرح کارورزی نسبت به نیاز که دارند، فارغ‌التحصیلان استان را شناسایی و جذب کنند.

وی با بیان اینکه جامعه هدف اجرای این طرح، دانش‌آموختگان دانشگاهی گروه سنی 24 تا 33 ساله‌(با احتساب 2 سال خدمت سربازی) است، افزود: در حال حاضر سامانه ثبت‌نام به نشانی karvarzi.mcls.gov.ir // https: برای کارورزان و واحدهای پذیرنده کارورزان فعال است که واحدها گردشگری در این راستا می‌توانند آمادگی خود را برای اشتغال یا جذب متقاضیان اعلام کنند.

بالایی همچنین از در نظر گرفتن مشوق‌های بیمه‌ای برای افزایش انگیزه کارفرمایان برای جذب کارورزان خبر داد و گفت: برای افزایش احتمال جذب این افراد و ماندگاری آن‌ها در محیط
کار، در صورت جذب کارورزان در واحد و بنگاه اقتصادی مربوطه، دولت تا 2 سال صددرصد حق بیمه کارفرما را پرداخت می‌کند، بدین ترتیب کارفرمایان تا 2 سال از پرداخت حق بیمه در قبال کارورزان معاف هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار