مسوول دبیرخانه جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی آیات از تمدید مهلت شرکت در این جشنواره فرهنگی قرآنی در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۴۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 08 June 2015

به گزارش خبرنگار ما و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی،علی پیروزمنش روز یکشنبه اظهار کرد : با توجه به درخواست وبلاگ نویسان و با عنایت به برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی حوزه های علمیه، دانشگاه ها و مدارس در خرداد این جشنواره از سوی شورای سیاست گذاری تا تاریخ بیستم تیر امسال تمدید شد .

وی با اشاره به اینکه سومین دوره جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی تبریز با هدف تبیین اهمیت و گسترش فرهنگ وبلاگ نویسی در زمینه توسعه، تبلیغ و ترویج معارف قرآن کریم و اطلاع رسانی فعالیت های بلاگرهای قرآنی اجرا می شود، افزود: داوری جشنواره در سه مرحله برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه با نظر هیأت داوران جشنواره از شش وبلاگ برگزیده تجلیل خواهد شد، گفت: بخش های اصلی جشنواره در این دوره در سه بخش وبلاگ های متنی، وبلاگ های هنری و بخش ویژه خواهد بود.

مسؤول دبیرخانه جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی آیات ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای آموزش تخصصی جوانان علاقمند به فعالیت در زمینه وبلاگ نویسی، جهت دهی به فرهنگ وبلاگ نویسی و وارد کردن مفاهیم دینی و قرآنی به فضای وبلاگ ها و افزایش ضریب نفوذ محتوایی قرآن در بستر اینترنت با استفاده از ابزارهای نو و از راه فن وبلاگ نویسی از دیگر اهداف جشنواره است.

پیروزمنش با بیان این که بخش ویژه جشنواره با موضوع 'انسان از منظر قرآن کریم و وبلاگ مراکز و مؤسسات فرهنگی قرآنی' است، افزود: این جشنواره دینی در بخش های وبلاگ متنی، فتووبلاگ، پادکست و ویدئو کست (ودکست) برگزار می شود.

سومین جشنواره وبلاگ نویسی قرآن با حمایت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مؤسسه قرآن و عترت اسراء فاطمی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، استانداری آذربایجان شرقی و معاونت قرآن و عترت برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار