امام جمعه شهرضا:
تابناک: امام جمعه شهرضا گفت: اخلاق‌مداری به عنوان مهم‌ترین رکن مدیریت در جامعه اسلامی باید مد نظر مجموعه مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸ 08 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام سیف‌الله یعقوبی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرضا اظهار کرد: رعایت اخلاق به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای بهبود وضعیت جامعه باید در دستور اقشار مختلف جامعه باشد و از تمامی ابزارهای فرهنگی و اجتماعی در این راستا به شکل مطلوب بهره‌گیری شود.

وی با اشاره به اینکه بعثت پیامبر اکرم (ص) در جهت تبیین اصول اخلاقی و اجتماعی انجام گرفته است، افزود: یکی از محوری‌ترین اصول نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب بر مبنای همدلی و همزبانی ملت و دولت توجه به اصل اخلاق و تلاش برای حل مشکلات جامعه است.

امام جمعه شهرضا با انتقاد شدید از رویکرد شعاری به نامگذاری سال جدید از سوی برخی مسئولان گفت: حدود سه ماه از سال 94 می‌گذرد اما در میدان عمل هیچ تلاشی برای تحقق شعار این سال انجام نگرفته است و مجموعه مسئولان به برخی فعالیت ‌های شعاری و نمادین در این خصوص بسنده کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ولایت‌مداری به عنوان یک امر مهم و حیاتی در جامعه اسلامی با شعار محوری در تعارض است، بیان داشت: در وضعیتی که کشور ما در معرض انواع تهاجمات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی قرار گرفته است، حرکت برخی مسئولان و دست اندرکاران در مسیر اختلاف و چند دستگی جای بسی تعجب دارد.

یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فرماندار سابق شهرضا در مدت خدمت خود تلاش فراوانی برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم داشته است،عنوان کرد: بدون شک نام آقای عقدایی به عنوان یکی از خدمت‌گذارترین مسئولان در تاریخ شهرستان شهرضا به ثبت رسیده است و مردم قدرشناس این دیار همواره از وی به نیکی یاد می‌کنند.

وی اضافه کرد: از مجموعه مسئولان و دست‌اندرکاران امر انتظار می‌رود به شکل جدی نسبت به حمایت از فرماندار جدید شهرستان در راستای توسعه وتعالی شهرستان اقدام کنند.

در ادامه این مراسم نماینده مردم شهرضا در سخنانی با اشاره به اینکه برخورداری از سوابق مدیریتی در سطح وزارت کشور جزو مهم‌ترین ویژگی‌های فرماندار جدید این شهرستان محسوب می‌شود، گفت: آقای گلابی به لحاظ بومی بودن با آشنایی کامل از وضعیت امکانات، زیرساخت‌ها، محدودیت‌ها و فرصت‌ها در این مسئولیت مشغول به کار شده و می‌تواند زمینه ساز خدمات گسترده‌ای در سطح شهرستان باشد.

عوض حیدرپور افزود: فرماندار سابق شهرضا به لحاظ خصوصیات مدیریتی و اجرایی جزو متعهدترین نیروهای وزارت کشور محسوب می‌شود و کارنامه دو دوره‌ای حضور وی در شهرستان مصداق این موضوع مهم است.

وی با اشاره به اینکه به‌کارگیری فرماندار سابق شهرضا در مسئولیت خطیر معاونت سیاسی و امنیتی استانداری به عنوان نقطه عطفی در حوزه اجرایی استان اصفهان محسوب می‌شود، یادآور شد: بدون شک مجموعه استان اصفهان در آینده از خدمات و تجربیات ارزنده وی بهره‌مند می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار