مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه مطرح کرد:
کد خبر: ۴۵۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 29 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛ هم اکنون یک هزار و ۲۷۲ هزار خانواده نیازمند با جمعیت دو هزار و ۶۶  نفر از حمایت این نهاد بهره مند هستند.
 
مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه به تشریح عملکرد حوزه حمایت در امر خدمت‎رسانی به مددجویان و جامعه هدف تحت حمایت پرداخت.
 
به گزارش سایت خبری کمیته امداد ،سید جلال حسینی، مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه با بیان اینکه خانواده‌های تحت پوشش این نهاد شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، سالمندان و از کار افتادگان هستند، گفت: ارائه خدمات مسکن و ساختمان، فرهنگی و آموزش، کمک هزینه تامین جهیزیه و هزینه ازدواج، حقوقی و قضایی، بهداشتی و درمانی، بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی،  اشتغال و خودکفایی از جمله فعالیت های این نهاد در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه است.
 
مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه با بیان اینکه سال گذشته سه میلیارد و ۴۶۷ میلیون ریال کمک معیشت به یک هزار و ۳۰ خانوار معیشت بگیرتحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابرکوه با جمعیت یک هزار و ۵۵۵ نفر پرداخت شده است، افزود: پرداخت کمک معیشت به مددجویان برای کمک به اقتصاد جامعه تحت حمایت است و از جمله فعالیت‌های اصلی این نهاد در حوزه حمایتی به شمار می‌رود.
 
وی تصریح کرد: این نهاد توجه ویژه ای نسبت به امر ازدواج جوانان و مددجویان تحت حمایت دارد، به همین منظور در سال 95 بیش از یک میلیارد و ۱۷۱میلیون ریال برای تامین جهیزیه و هدیه ازدواج ۲۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابرکوه اختصاص پیدا کرد.
حسینی با اشاره به خدمات بخش عمران و ساختمان به مددجویان تحت حمایت بیان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان از اولویت های کاری این نهاد است و در این جهت نیز ۵۲ مورد خدمات عمرانی در زمینه های احداث، بهسازی، حصارکشی، محوطه سازی، گازکشی، و تعمیرات جزیی و کلی با هزینه ای افزون بر چهار میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال برای مددجویان شهری و روستایی انجام شد.
 
وی ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال و برطرف کردن بخشی از مشکلات مددجویان تحت حمایت را از دیگر فعالیت های کمیته امداد عنوان کرد و یادآور شد: سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال و خودکفایی به ۱۶۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابرکوه اعطاء شد.
 
شایسته ذکر است؛ هم اکنون یک هزار و ۲۷۲ هزار خانواده نیازمند با جمعیت دو هزار و ۶۶  نفر از حمایت این نهاد بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار