مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، استفاده از ظرفیت و توانمندی 50 درصدی ظرفیت بانوان در عرصه کار و کار آفرینی را یک ضرورت عنوان کرد.
کد خبر: ۴۵۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 07 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، جلیل بالایی در نشست بانوان کار آفرین استان، اظهار کرد: تحرک جامعه زنان نیاز به خود باوری و دیگر باوری دارد. بایستی بانوانی که در عرصه کار فعالیت اجتماعی حضور دارند به خود باوری که منجر به دیگر باوری برسند که از ظرفیت و توانمندی آنان استفاده شود.

وی افزود: مسیر کار در اهداف تعریف شده در حوزه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری که با خلاقیت و خدمت بانوان همراهی و هماهنگی داشته باشد، فراهم است.

بالایی در ادامه خواستار برگزاری مستمر جلسات برنامه ریزی و با هدفگذاری مشخص شد و گفت: باید با نماد سازی بانوان کار آفرین را به صورت مناسب تری معرفی نماییم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، تصریح کرد: برگزاری جلسات با دستور کار مشخص و با حضور کارشناسان و صاحب نظران می تواند مشکلات حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را احساء و زمینه را برای حضور حداکثری بانوان کار آفرین فراهم نماید.

وی در ادامه با اشاره به سند اشتغال که توسط مجلس و دولت تصویب پیگیری شده است، گفت: این حرکت دولت و مجلس در راستای آموزش شرکتهای تجاری، بیمه صنعتگران و این حرکت درچرخه آموزش تولید فروش تجارت نمایشگاهها وارد حوزه صنایع دستی شده است که می تواند یک تحول اساسی ایجاد کند.

بالایی در خاتمه با تاکید بر اینکه صنایع دستی یکی از بارزترین نمونه های اقتصاد مقاومتی است، گفت: همه ما وظیفه داریم که از تولیدات صنایع دستی استان حمایت کنیم و حداقل هدایای خود را از تولیدات و دستاوردهای صنایع دستی کشور انتخاب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار