مدیرکل امور مالی و درآمد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: بودجه جاری استان ها ضعیف است،که در سال 95 برای تقویت استان ها 18 میلیارد تومان اعتبار جاری از سازمان اختصاص داده ایم.
کد خبر: ۴۵۵۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 08 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک ، علی کریمی در نشست با مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی استان کرمانشاه ،اظهار داشت:در کشور پروژه های بسیار زیادی وجود دارد که اعتبارات ملی به آن ها تخصیص می یابد که به علت حجم بسیار زیاد کار شاید امکان هماهنگی در بخش ریز محتوای موافقتنامه ها با استان ها وجود ندارد، اما سعی می کنیم با هماهنگی بیشتری موافقت نامه ها تنظیم شود.
 
کریمی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در سال های گذشته، اظهارکرد: با توجه به همه این مشکلات سعی ما بر این بوده بازگشت درآمدها به استانها با نگاه حداکثری اتفاق بیافتد.
 
وی با اشاره به مشکلات پیش روی استان ها ابراز امیدواری کرد که سازمان درحد توان در راستای بهبود شرایط موجود اقدام نماید.
 
  آناهیتا خلج امیرحسینی مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه سازمان میراث فرهنگی در خصوص ساختار نیروی انسانی ادارات کل اظهار داشت: قانون ساختار در سال 91 در سازمان اصلاح شده و تا پایان سال 96 نیز اصلاح ساختار خواهیم داشت، اما افزایش ساختار نخواهیم داشت.
 
وی در خصوص تبدیل وضعیت ها، بهبود آموزش و افزایش امکانات رفاهی سفر برای کارکنان نیز گفت: بررسی های لازم در این خصوص انجام خواهد گرفت که امیدواریم نتایج خوبی برای استان کرمانشاه داشته باشد.
 
 همچنین جلیل بالایی مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه در این دیدار با اشاره به برخی از چالش ها و نیازهای استان اظهار داشت: اصلاح نظام کارفرمایی، مشکلات ساختار اداری و روند تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی از جمله چالشهای این اداره کل است.
 
وی با اشاره به شکل گیری ادارات شهرستانی استان در سال گذشته افزود: متاسفانه به لحاظ کمبود نیرو مشکلات چارت سازمانی این ادارات با مشکلات عدیده ای مواجه اند.
 
تفویض اختیارات بیشتر به مدیران استانی، بازگشت درآمدها و منابع در مسیر نیاز استان ها و امکان خرید تجهیزات اداری از دیگر مورادی بود که مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به آن اشاره کرد.
 
بالایی همچنین خواستار ارتقاء وضعیت اداره کل و فراهم نمودن تسهیلات رفاهی سفر برای کارکنان شد.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و رفاه و  مدیرکل امور مالی و درآمد سازمان میاث فرهنگی در سفر خود به استان کرمانشاه از تعدادی از بناهای تاریخی کرمانشاه بازدید کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار