با ثبت ۲.۴ میلیارد مترمکعب مصرف سالانه؛
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: به‌طور متوسط روزانه ۹ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی و... این استان مصرف می شود.
کد خبر: ۴۵۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 09 July 2017


 

به گزارش تابناک اردبیل، فیروز خدایی در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: این رقم در طی سال گذشته و در بخش های خانگی، صنعتی و تجاری و CNG مصرف شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بالغ بر دو میلیارد و ۴۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب گاز طبیعی در این استان مصرف شده است، اضافه کرد: این رقم در مقایسه با سال ۹۴ رشد ۱۲ درصدی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان میزان مصرف گاز طبیعی استان در بخش های یاد شده را دو میلیارد و ۲۰۸ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب برشمرد.

وی افزایش ۱۲ درصدی در مصرف گاز را طی یک سال رقم زیادی ندانست وبا اشاره به همکاری و صرفه جویی شهروندان  در این خصوص تاکید کرد که توسعه فرهنگ سازی در بحث استفاده بهینه از گاز طبیعی کی از عوامل افزایش کم در مصرف گاز بوده است.

خدایی بر تداوم روند صرفه جویی در مصرف گاز از سوی شهروندان استان تاکید و متذکر شد: به دلیل به هم پیوستگی شبکه گازرسانی سراسر کشور رعایت مصرف بهینه و منطقی از گاز به منظور تامین گاز سایر استان ها ضروری است.

وی در عین حال آمار گازرسانی در سطح استان را مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر ۴۲۸ هزار مشترک شهری و روستایی در استان اردبیل تحت پوشش گاز طبیعی هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار