با حضور حجت الاسلام و المسلمین بحرینی نماینده مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی مسائل و دغدغه های سرمایه گذاران مصنوعات چوبی در شهرک صنعتی کلات بررسی شد.
کد خبر: ۴۶۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 30 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین حسین زاده بحرینی اظهار کرد: مسئله صنعت و موارد پیرامون آن باید با حساسیت دنبال شود زیرا از مباحث مهم امروز کشور در این بخش و یکی از مهمترین مباحث اقتصاد مقاومتی و توجه به اشتغال است. 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی وابسته به حرکت صحیح در مسیری است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند که همان اقتصادی مقاومتی است، که اگر نظام‌مند اجرا شود به تولید و اشتغال خواهیم رسید. 
حجت الاسلام و المسلمین بحرینی با تأکید به اینکه برخی از واحدهای صنعتی دچار مشکل هستند عنوان کرد: واحدهای صنعتی در جبهه اقتصادی کاری جهادی انجام می دهند و همه ما باید کمک کنیم تا در تولید خود دچار مشکلی نباشند و هرجا و در هر زمانی که لازم باشد باید سریعاً مشکل آنان رفع شود. 
در ادامه مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتي استان خراسان رضوي، گفت: در پشتیبانی از واحدهای صنعتی از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم بود و مجموعه شهرک‌های صنعتی استان در حمایت و ایجاد مولد اشتغال از تمام توان خود در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عمل خواهد کرد.   
 وی افزود: تعيين بستری مناسب در جهت ارتقای بیشتر شرایط موجود اقتصادی و ارج نهادن به تولید واحدهای صنعتی همیشه سرلوحه و محور برنامه های این شرکت است. 
مهدی زاده مقدم عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف ما کمک و تبدیل واحدهای کوچک تولیدی صنعت چوب به واحدهای بزرگ صنعتی و توانمندسازی آنها است. 
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با حمایت های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران،20درصد حق انتفاع شامل هزینه های مربوط به تامین خدمات شهرک از جمله آب، برق، گاز،تلفن نقد و مابقی در اقساط 36 ماهه دریافت خواهد شد. 
وی در پایان گفت: واحدهای تولیدی چوب در زمینی به مساحت 100 هکتار استقرار خواهند یافت و با افتتاح این واحدها برای یک هزار و 515 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار