حجت الاسلام اخوان:
تابناک: جانشین دبیرستاداحیای امر به معرف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: برخی از شهرستان های استان در خصوص برنامه های ستاد احیا بسیار ضعیف عمل کردند و مهمترین دلیل آن وجود مسئولان ناکارآمد در آن شهرستانهاست.
کد خبر: ۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲ 14 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا حجت الاسلام مجتبی اخوان روز شنبه درآخرین جلسه ستاد احیا امر به معرف و نهی از منکر شهرستان شهرضا در سال93 افزود: هم اکنون 24 ستاد احیا امر به معروف ونهی از منکر در استان اصفهان فعالیت دارد.

وی بااشاره به وجود مشکلات در برخی از ادارات افزود: روحانیون باید با حضور در ادارات از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم آشنا و در رفع آن بکوشند.

جانشین دبیرستاداحیا امر به معرف استان اصفهان از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا با شناسایی قدرت های مافیایی موجود در برخی از ادارات برای حل این مشکلات تلاش کنند.

حجت الاسلام اخوان گفت: وابستگی به میز ریاست نمی گذارد که برخی از مسئولان وظایف خود را به درستی انجام دهند.

در این جلسه همچنین امام جمعه شهرضا با اشاره به حضور چشمگیر مردم شهرستان شهرضا در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم نشان داد که این نظام وحکومت پشتوانه مردمی دارد.

حجت الاسلام سیف الله یعقوبی فعالیت شهرداری های شهرضا ومنظریه را درایام الله دهه فجر مطلوب ارزیابی کرد گفت: با توجه به هم زمانی نوروز با ایام فاطمیه ادارات در برنامه های خود توجه ویژه داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار