مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهرگفت: در راستای توسعه طرح‌های گازرسانی به روستاهای استان بوشهر، برای اجرای عملیات شبکه گازرسانی به ۴۳ روستا ۲۷۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.
کد خبر: ۴۸۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 27 August 2017
غلامعباس حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های گازرسانی به روستاهای استان بوشهر افزایش یافته است اظهار داشت: 104 روستای استان بوشهر تا سال 92 دارای شبکه گازرسانی بودند که هم‌اکنون تعداد روستاهای دارای شبکه گاز استان از مرز 350 روستا گذشته است.

وی، از افزایش سه برابری روستاهای گازدار استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: بیش از 13خوشه گازرسانی در استان بوشهر شامل گازرسانی به 240 روستا طراحی شده بود که با بهره برداری کامل آنها تا پایان امسال ، ضریب نفوذ گاز روستایی استان به 95 درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه همزمان با هفته دولت عملیات گازرسانی به 43 روستای استان بوشهر آغاز شده است تصریح کرد:در راستای توسعه طرح‌های گازرسانی به روستاهای استان بوشهر، برای اجرای عملیات شبکه گازرسانی به 43 روستا 272 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.

حسینی با اشاره به اینکه روند گازرسانی به روستاها تسریع  یافته است افزود: بهره گیری از منابع قانونی بودجه از جمله بند ق تبصره 2قانون بودجه و ماده 12 قانون رفع موانع تولید، این امکان را فراهم آورده تا روند گازرسانی به روستاها تسریع یابد، به نحوی که در حال حاضر بخش عمده‌ای از جمعیت روستایی استان قادر به استفاده از نعمت الهی گاز می‌باشند.

وی بیان کرد: با افتتاح طرح‌های گازرسانی روستایی همزمان با هفته دولت ، افزون بر 5 هزار و 700  خانوار به جمع مشترکان گاز استان بوشهر اضافه می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 325 کیلومتر شبکه گازرسانی به روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: این روستاها در شهرستان‌های جم، دی، دشتی، تنگستان، دشتستان و گناوه قرار دارد و با وصل شبکه گاز آنها ، آمار روستاهای گازداراستان به 358 روستا افزایش می‌یابد.

حسینی از افزایش ضریب نفوذ گاز به روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت:با بهره برداری از 43 طرح گازرسانی به روستاهای استان بوشهر تا پایان امسال، ، ضریب نفوذ گاز روستایی استان به 95درصد می‌رسد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار