مثل لری ،حکایت این روزهای شورای شهر لوداب
در این صورت باید گفت ، اعضای معترض به همین راحتی کنار گذاشته می شوند تا این مثل لری به ذهن متبادر شود که " هرکی قهر کرد ، خودش را بی بهره کرد!"
کد خبر: ۴۸۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 27 August 2017
صبح امروز برای دومین بار ، نشست شورای شهر لوداب برای به جای آوردن مراسم تحلیف در حالی برگزار شد که سه نفر از اضا حاضر و دو نفر دیگر مانند جلسه گذشته در مراسم تحلیف حضور نداشتند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، برای دومین بار فرماندار بویراحمد ، از اعضای شورای شهرهایی که در روز رسمی بجای آوردن مراسم تحلیف ، حضور نداشتند ، دعوت کرد تا در محل فرمانداری بویراحمد حاضر شده و مراسم تحلیف را به جای آورند که در این خصوص دو نفر از اعضای منتخب حاضر نشدند و طبق قانون مراسم تحلیف برگزار نشد تا رهام قاسمی ، محمد شایسته و عبدالله الیاسی که در هر دو نشست فعلی و قبلی حضور داشتند ، به دلیل نبود همه ی اعضا نتوانند مراسم تحلیف را به جای آورند!
اما چرا آقایان علی عنایتی و نعمت الله دانش در این دو نشست با وجود دعوت فرماندار از آن ها حاضر نشدند؟ و در صورت عدم حضور چه اتفاقی خواهد افتاد؟
دکتر نظری در نشست اول در این خصوص گفت : قانون می گوید : فرماندار طی سه مرحله به صورت کتبی اعضای شورا را دعوت به حضور در فرمانداری برای انجام مراسم تحلیف می نماید ، در صورتی که پس از بار سوم هم اعضای غایب حضور نیابند ، اعضای علی البدل به عنوان افراد منتخب دعوت می شوند تا مراسم تحلیف را به جای بیاورند که در این صورت باید گفت ، اعضای معترض به همین راحتی کنار گذاشته می شوند تا این مثل لری به ذهن متبادر شود که " هرکی قهر کرد ، خودش را بی بهره کرد!"
 لازم به توضیح است که تابناک کهگیلویه و بویر احمد آماده انتشار هر گونه توضیح احتمالی که دو عضو محترم دیگر شورا داشته باشند را دارد!
 
 
اما چرا این اعضا حاضر به حضور در مراسم تحلیف نشدند؟
رهام قاسمی یکی از اعضای حاضر در هر دو نشست ناتمام مراسم تحلیف ، در خصوص چرائی عدم حضور اعضای غایب به تابناک گفت : این که دلیل عدم حضور آن دو نفر دیگر شورا چیست ، را باید خود پاسخ دهند اما تا جایی که من شنیده ام مربوط به مسئله انتخاب شهردار می شود .
وی گفت اینگونه به ما گفته شده که مسئله اقلیت و اکثریت برای دو عضو محترم دیگر شورا مطرح بوده است ، در صورتیکه ما تلاش می کنیم ، در هر صورت به نوعی با هم تعامل داشته باشیم. ضمن اینکه این یک واقعیت است که در تصمیم گیری هایی مانند انتخاب شهردار حتما یک اکثریت با رای سه نفر از 5 نفر درست می شود و این به معنی کنار نهادن آن دو نفر دیگر نیست.
قاسمی در ادامه افزود : امیدوارم دو عضو محترم شورا که در این دو جلسه حاضر نشدند ، در جلسه بعد حاضر تا با همکاری هم بتوانیم مشکلات را حل و فصل نماییم و با مشورت هم به اهم مسائل شهر بپردازیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار