معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس خبر داد؛ پایان عملیات اجرایی ساختمان موزه تخصصی نورآباد تا بهمن ماه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس از اتمام عملیات اجرایی ساختمان موزه تخصصی نورآباد تا بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱ 03 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:جمشید معینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس در سفر خود به شهرستان نورآباد و در بازدید از طرح ساخت موزه این شهرستان گفت: با توجه به غنای تاریخی، طبیعی و فرهنگی موجود پس از چند سال وقفه روند ساخت موزه با پیگیری‌های این اداره کل مجددا از سر گرفته شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این موزه در شرق شهر نورآباد در زمینی به مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است که طبقه اول آن مشتمل بر گالری نمایش آثار، سالن کنفرانس و نمایشگاه‌های موقت است. همچنین در طبقه همکف این موزه تخصصی فضا‌های اداری، خدماتی، آموزشی و گنجینه امن قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی این موزه از طرف اداره کل هزینه شده است، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته عملیات ایجاد ساختمان موزه تا ایام دهه فجر به اتمام و پس از آن با تامین اعتبار مورد نیاز، موزه را تجهیز و به بهره برداری رسانیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی میراث فرهنگی فارس در ادامه سفر خود به منظور بررسی ظرفیت‌های گردشگری، طبیعت گردی و بوم گردی این شهرستان از منطقه بوان بازدید و خواستار ساماندهی فضا‌های پذیرایی و اقامتی این منطقه شد.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار