تابناک: مدیر جهاد کشاورزی شهرضا از افتتاح چهار پروژه از مجموع 23 پروژه جهادکشاورزی شهرضا در عرصه‌های امور دام، باغبانی و صنایع تبدیلی با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 17 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عبدالرضا تاکی در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: در زمینه امور دام، پروژه پرورش و تکثیر اسب واقع در روستای جعفر آباد با 15500 میلیون ریال اعتبار مورد افتتاح قرار گرفت.

وی حجم فعالیت این پروژه را 20 راس و زمینه اشتغال آن را شش نفر بیان کرد و افزود: در خصوص پروژه عرصه باغبانی جهاد کشاورزی شهرضا نیز گلخانه تولید گل واقع در روستای وشاره در زمینی به مساحت 3 هزار مترمربع و با ایجاد زمینه اشتغال برای چهار نفر با صرف اعتباری بالغ بر 4000 میلیون ریال افتتاح شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرضا اظهار کرد: در حوزه صنایع تبدیلی نیز مجموعآ دو پروژه به بهره‌برداری رسید که هر یک زمینه اشتغال 15 نفر را ایجاد کرده است.

تاکی گفت:کارخانه تولید محصولات غذایی تحت عنوان شرکت به‌طعم نگین سپاهان واقع در دشت مهیار با ظرفیت تولید سالیانه 1500 تن محصول در سال و سردخانه دو مداره تحت عنوان شرکت سرماساز سرافراز واقع در دشت مهیار با ظرفیت تولید 10هزار تن محصول در سال از جمله دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :