تابناک: رئیس اداره ثبت احوال شهرضا نبود دفتر طلاق در سطح شهرستان را مانع احصاء صحیح آمار جمعیتی دانست و گفت: دایر کردن دفاتر ثبت طلاق کمک شایانی به کسب آمار جمعیتی صحیح در شهرستان می‌کند.
کد خبر: ۴۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 18 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، عبدالستار الصاق در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی شهرستان شهرضا، تعداد وقایع ولادت طی دو ماه نخست سال 93 این شهرستان را 378 مورد اعلام و عنوان کرد: مقایسه این آمار با مدت مشابه خود نشان از افزایش 47 نفری تعداد موالید در سال 94 دارد.

وی در ادامه افزود: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال به ترتیب 60 و 73 مورد واقعه فوت در شهرستان به ثبت رسیده که مجموعآ تغییر محسوسی نسبت به مدت مشابه خود در سال 93 نداشته است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرضا تصریح کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه سال 94 به ترتیب 194 و 213 مورد ازدواج در شهرستان ثبت شده و این در حالی است که این آمار در سال 93 به ترتیب 190 و205 مورد گزارش شده است.

الصاق عنوان کرد: به طور متوسط در هر ماه در شهرستان شهرضا 60 واقعه فوت،200 ولادت و 190 ازدواج انجام می‌شود.

وی نبود دفتر طلاق در سطح شهرستان را مانع احصاء صحیح آمار جمعیتی دانست و تاکید کرد: دایر کردن دفاتر ثبت طلاق کمک شایانی به کسب آمار جمعیتی صحیح در شهرستان است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود کمبود نیروی انسانی را معضل عمده این اداره در ارائه خدمات به مراجعان دانست و تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیروهایی را برای استخدام در شهرستانهای شهرضا و دهاقان و سمیرم معرفی کرده و از این جهت مشکلی برای جبران نیروی انسانی وجود ندارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار