کد خبر: ۵۰۰۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 27 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»مجری طرح خطوط انتقال گاز کشور در بهاباد گفت: مردم بهاباد زمستان امسال از گاز شهری بهره مند می شوند.

فرهاد حسنی افزود: خط انتقال گاز به بهاباد مراحل نهایی خود را طی می کند که  حدود 700متر از خط  انتقال گاز به بهاباد باقی مانده است که تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی اعلام کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در زمستان امسال شهرستان بهاباد به شبکه گاز متصل و مردم بهاباد از این نعمت بهره مند شوند.

فرماندار بهاباد نیز در این زمینه گفت: تست 40کیلومتر از خط لوله انجام و مابقی بعد از اینکه خط وصل شد ظرف مدت 20روز آینده تست آن شروع می شود.

 عباس اقبال با  اشاره به اینکه تا نیمه آبان امسال خط بهاباد گازدار می شود گفت: مردم بهاباد در زمستان امسال از نعمت گاز برخوردار خواهند شد. 

وی با بیان اینکه از 2000علمک حدود 900علمک نصب شده است و مابقی در حال نصب است گفت: مردم می توانند به شرکت های گازکشی مراجعه و لوله کشی خانه ها را شروع کنند.

اقبال در خصوص گازرسانی به روستاها گفت: بر اساس پیگیری و توافقاتی که انجام شده است تا پایان امسال خط انتقال و شبکه گاز دهستان جلگه و سال آینده دهستان بنستان و آسفیچ به مناقصه گذاشته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار