فرماندار شهرضا:
تابناک: فرماندار شهرضا گفت: شفاف سازی مسئولان و بیان واضح مسائل با مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب یکی از بهترین موارد عمل به فریضه امر به معروف در جامعه است.
کد خبر: ۵۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲ 21 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محسن گلابی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرضا با تاکید بر لزوم ممانعت از تبدیل اراضی مزروعی به ویلاهای شخصی اظهار کرد: شهرضا یکی از قطب‌های تولید محصولات مختلف زراعی در استان است، اما متاسفانه با افزایش روند تبدیل اراضی مزروعی به ویلاهای شخصی حیات کشاورزی شهرستان در مخاطره قرار گرفته است.

وی افزود: با تغییر الگوی اراضی مزروعی و افزایش روند یکپارچه سازی این اراضی در آینده نزدیک جایی برای کشت محصولات استراتژیک مثل گندم و جو وجود نخواهد داشت.

فرماندار شهرضا با اشاره به افزایش آمار بی حجابی در جامعه تصریح کرد: متاسفانه یکی از علل این مسئله عملکرد ضعیف مسئولان در نشر فرهنگ شهدا و فعالیت‌های فرهنگی در جامعه بوده است.

گلابی اضافه کرد: در زمان اعزام نیروهای جوان به اردوهای راهیان نور شاهد فضاهای معنوی حاکم بر جمع‌های دانشجویی هستیم و این مسئله نشان می‌دهد اگر در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به درستی عمل شود بسیاری از معضلات حل خواهد شد.

وی گفت: پدیده سرقت آب در هر منطقه‌ای از کشور و شهرستان گناهی نابخشودنی و جرم بزرگی است که باید به شدت با آن برخورد شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به مصوبه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مبنی بر استقرار پایگاه‌های فرهنگی در پارک‌ها تصریح کرد: به دنبال امنیتی کردن فضای جامعه و اعمال محدودیت بر فرد یا افراد نیستیم و این گونه اقدامات تنها برای صیانت از حریم خانواده‌ها و ایجاد فضایی آرام برای مردم است.

گلابی افزود: پایگاه‌های فرهنگی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها محلی برای انجام فعالیت‌های هنری، ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت و تفریح افراد و خانوده‌ها است.

وی خبر از ساخت زیارتگاه ویژه شهدای گمنام در شهرضا داد و افزود: عملیات ساخت این پروژه از هفته آینده آغاز خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار