فوری
بر اساس حکم انتصابی از سوی هادی زارع پور سید نظام مرادی به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۵۱۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 24 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، منصوب شد.
بر اساس حکم انتصابی از سوی هادی زارع پور سید نظام مرادی به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد.
در متن حکم انتصاب سرپرست اداره آموزش و پرورش آمده است:
برادر گرامی جناب آقای سید نظام مرادی
با سلام و تحیات
احتراما ، در اجرای بخشنامه شماره ۷۱۰/۱۲ مورخ ۹۰/۲/۳۱ معاون محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع ، نظر به مراتب تعهد ، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش به موجب این حکم تا تعیین مدیر جدید به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، پست سازمانی شماره ۱_۱_۳۰۸ منصوب می شوید. امید است با توکل و استعانت از الطاف الهی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) ، سیاست های رئیس جمهور محترم و اجرای برنامه‌های مقام عالی وزارت و این اداره کل با همکاری همه ی نیروهای خدوم و مومن به ویژه مدیران و صاحبنظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز تعامل اثر بخش با مسئولین استانی در راستای تقویت جایگاه و مصالح و تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید باشید.
این مراسم با حضور ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی ، رئیس اداره تشکیلات و کارشناس مسئول حراست اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار گردید.
لازم به توضیح است : سید نظام مرادی معاون فعلی پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بویراحمد است که دارای مدرک کارشناسی ارشد تارخ ایران و اسلام می باشد.
وی دارای سوابق کاری از جمله 11 سال سابقه کارشناس و کارشناس مسئول گزینش و همچنین 2 سال هم به عنوان حراست دانشگاه فرهنگیان ، می باشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار