باحضور قائم مقام شرکت گاز استان آذربایجان غربی:
باحضور قائم مقام شرکت گاز استان آذربایجان غربی و مسئولین شهرستان سلماس عملیات اجرایی گازرسانی به ده روستای بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار پیش بینی شده بالغ بر 120 میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۵۲۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۷ 08 November 2017
حسن احمدپور در حاشیه آئین کلنگ زنی گاز رسانی به این روستاها در گفتگو با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی  گفت: تاکنون 12000 کیلومتر در استان شبکه گذاری شده که به سبب آن 98درصد جمعیت شهری شهرستان های استان و 52درصد متوسط جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند.
 وی با اشاره به بهره مندی 670 روستای استان از نعمت گاز نیز گفت: روند گازرسانی در یکسال گذشته به روستاهای استان بشدت افزایش یافته و تا پایان سال نیز شاهد بهره برداری و یا عملیات اجرایی گازرسانی در روستا ها خواهیم بود.
 گازرسانی به روستاهای مافی کندی ، کانیان ، شکریازی از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و برای گازرسانی این روستاها شصت میلیارد ریال از اعتبارات هزینه شده و در دهه فجر سالجاری به بهره برداری خواهند رسید.
 به گزارش تابناک آذربایجان غربی ؛ با بهره برداری از طرحهای گازرسانی در 13 روستای شهرستان سلماس شاخص برخورداری جمعیت روستایی از نعمت گاز در این شهرستان به 70 درصد خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار