سردار عروج در قزوین:
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز کسی با مصالح انقلاب یعنی جنس انقلاب زندگی کند، قطع به یقین پیروز می‌شود؛ دشمنان به دلیل اینکه به مصالح انقلاب اسلامی معرفت ندارند، شکست می‌خورند.
کد خبر: ۵۳۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 29 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یادواره شهدای چوبیندر با حضور سردار خسرو عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، داود محمدی نماینده مردم شهر قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، اعضای شورای شهر قزوین و مردم در مسجد جامع این محل برگزار شد.

سردار عروج مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره با اشاره به وقایع اخیر در منطقه اظهار داشت: دشمن به طریق جنگ درصدد است دین و مذهب خود را نشان دهد، اخباری که سریع در جهان گسترش می‌یابد اخبار جنگ بوده که متجاوزان رسانه‌ها را هم به دنبال خود می‌کشاند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با راه انداختن گروهک تروریستی داعش سعی در تخریب دین اسلام را داشت که تمام اقدامات وحشیانه خود را رسانه‌ای کرده و موجب رعب و وحشت شده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر امروز کسی با مصالح انقلاب یعنی جنس انقلاب زندگی کند، قطع به یقین پیروز می‌شود؛ دشمنان به دلیل اینکه به مصالح انقلاب اسلامی معرفت ندارند، شکست می‌خورند.

عروج افزود: دشمنان از این زیر بنا هراس دارند و به دلیل آن سالیان دراز است که موفق نمی‌شوند؛ دانش‌آموزان کم سن و سال پا به میدان جنگ گذاشته و از جان خود گذشتند که همه این‌ها به دلیل مصالح و جنس انقلاب است.

وی عنوان کرد: اگر در مسیر انقلاب قرار بگیریم، انقلاب اسلامی به جهانیان هم صادر می‌شود و اگر بتوانیم زیر بنای انقلاب را تقویت کنیم، دشمن هیچ وقت ‌نمی‌تواند ما را شکست دهد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: اگر رزمندگان در سراسر عالم با این سر چشمه اصلی(جنس انقلاب) گره بخوردند، یک امت واحد می‌شوند و خون آن‌ها یکی است؛ این رزمندگان در کنار امام حسین(ع) شهید کربلا قرار می‌گیرند و با ائمه‌اطهار(ع) محشور می‌شوند.

گفتنی است، شهرک چوبیندر 31 شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم به نام روح‌الله رحیمی از تیپ فاطمیون تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار