نخستین مرکز بازی‌های فکری با عنوان "خانه معما" با حضور مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم افتتاح شد.
کد خبر: ۵۳۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷ 30 November 2017
به گزارش تابناک قم، نخستین مرکز بازی های فکری" خانه معما"  توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افتتاح شد.

این مرکز فرهنگی هنری با هدف جلوگیری از حضور بیش از اندازه نوجوانان و جوانان در فضای مجازی تاسیس شده است.

آشنایی با اماکن شهر قم و مشارکت در کار گروهی و خلاقیت از جمله اهداف بازی خانه معما است که مورد استقبال نوجوانان و جوانان قمی قرار گرفته است.

در همین زمینه خبرنگار تسنیم با برخی از شرکت کنندگان در بازی خانه معما گفت و گو کرده است.

سید محمد قریشی گفت: علاقه زیادی به بازی های رایانه ای دارم اما این بازی که امروز انجام دادم از همه بازی ها جذاب تر بود.

وی با بیان اینکه این بازی بسیار جذاب است و در اصل دنیای واقعی است، بازی مجازی همان گونه که از اسمش مشخص است واقعی نیست و هرچه که طراحی خوب برای بازی های مجازی انجام شود باز هم تجربه واقعی که از حل معما داریم ملموس تر است، افزود: این که پشت سیستم بازی کنی هیجانی ندارد اما بازی خانه معما دارای جذابیت زیادی است که با حضور فیزیکی معما حل می شود و صد درجه جذابیت آن از بازی های رایانه ای بیشتر است.

متین الیاسی نیز با اشاره به جذابیت بالای بازی خانه معما بیان کرد: بازی که بسیار خوب بود و هیچ گاه آن را فراموش نمی کنم، داخل اتاق که بودم صحنه های فیلم فرار از زندان برایم تجسم شد و بسیار علاقه دارم مجدد این بازی را انجام دهم.

سید امیر حسینی نژاد نیز با اشاره به علاقه نوجوانان به بازی های هیجان انگیز گفت: همیشه به بازی های رایانه ای علاقه دارم ولی هیچ گاه تصور نمی کردم بتوانم آن را در واقعیت تجربه کنم.

وی بیان کرد: در طول یک ساعتی که بازی خانه معما را انجام دادم تجربه بسیار خوبی به دست آوردم، این بازی واقعا فوق العاده ای است که پیشنهاد می کنم همه نوجوانان و جوانان آن را تجربه کنند.

احسان بندکوثری عنوان کرد: این بازی را تاحالا انجام نداده بودم ولی در فیلم های سینمایی که دیده بودم دوست داشتم آن را تجربه کنم، برای نخستین بار بودکه این بازی را تجربه کردم.

وی افزود: به همه نوجوانان توصیه می کنم که حتما این بازی را انجام دهند، بازی های رایانه ای از جذابیت کمی برخوردار هستند و بازی خانه معما فوق العاده جذاب و پر انرژی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار