معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد:
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به ماهیت ورزش و حواشی بسیار زیاد آن، اغدام آن را با امور جوانان اشتباه توصیف کرد و گفت: ادغام امور ورزش و جوانان "کم تدبیری" بود.
کد خبر: ۵۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 27 June 2015
به گزارش تابناک یزدمازارزاده در نشست اوقات فراغت شهرستان اشکذر که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار  شد، ابتدا با اشاره به ماهیت ورزش و حواشی بسیار زیاد آن، اغدام آن را با امور جوانان اشتباه توصیف کرد و گفت: ادغام امور ورزش و جوانان "کم تدبیری" بود.

مازارزاده با تاکید بر کار بیشتر برای فعال کردن امور جوانان این نهاد تصریح کرد: طرح جداسازی امور ورزش از جوانان به مجلس ارائه شده که امیدواریم این مهم اتفاق بیفتند.

وی به فعالیت های چشمگیر اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و افزود: وظیفه اصلی این نهاد بستر سازی مناسب برای اجرای اموری است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی تحقق می یابد.

مازارزاده به اصل برنامه ریزی سالانه تاکید کرد و گفت: نباید تمام برنامه ها را به فصل تابستان محدود کرد و باید در طول سال برای اوقات فراغت جوانان برنامه داشت.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه اوقات فراغت در هفته دوم تیرماه برای به نمایش گذاشتن برنامه های انجام شده در هفته جوان اشاره کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان یزد در پایان به رتبه اول شهرستان اشکذر در اجرای برنامه های هفته جوان اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار