امام‌جمعه موقت شیراز: راه آشوبگران و فتنه گران از مردم جداست، اظهار داشت: مسؤولان کشور باید پاسخگوی مطالبات قانونی و منطقی مردم باشند.
کد خبر: ۵۴۸۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 06 January 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه راه آشوبگران و فتنه گران از مردم جداست، اظهار داشت: مسؤولان کشور باید پاسخگوی مطالبات قانونی و منطقی مردم باشند.

وی با اشاره به ضربه فتنه گران به مملکت، خاطرنشان کرد: آشوبگران از فرصت سوءاستفاده کرده و با مردمی که مشکلات مالی داشته و یا اعتراضی به وضعیت اقتصادی داشتند، یکی شدند که مردم نیز به‌محض این کار، راه خود را از ایشان جدا کردند.

امام‌جمعه موقت شیراز افزود: امروز 3 میلیون و 200 هزار بیکار در کشور داریم که یک‌میلیون و 800 هزار نفر آنان جوانان تحصیل‌کرده هستند و دولت باید فکری برای اشتغال این عده بکند.

مرادی در بخشی دیگری از سخنان خود به حمایت آمریکا از آشوبگران اشاره کرد و اظهار داشت: ترامپ برای حمایت از اغتشاش‌گران درخواست جلسه اضطراری از شورای امنیت کرده است اما نمی‌داند که سربازان گمنام امام زمان (عج) تمام توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.

وی خطاب به فتنه گران و منافقان بیان داشت: ارتش، سپاه و بسیج در 8 سال دفاع مقدس برای پس گرفتن هر کیلومترمربع از مملکت صدها شهید و جانباز و آزاده تقدیم کردند و مردم این رشادت‌ها را هرگز فراموش نخواهند کرد، بنابراین هرگز فریب آشوبگران و حامیان آنان را نخواهند خورد.

امام‌جمعه موقت شیراز افزود: اینکه امروز روی پای خود ایستاده‌ایم و نیازی به خارج نداریم، دارای ارزش بسیاری است که در گذشته فاقد چنین موقعیتی بودیم.

مرادی ادامه داد: 22 بحران بزرگ با اقتدار رهبری و بصیرت مردم پشت سرگذاشته شد، چراکه مردم و جوانان انقلابی همچنان به آرمان‌های نظام پایبند هستند.

وی خطاب به آمریکایی‌ها و ارتش این کشور جنایتکار نیز گفت: آمریکا زیاد به ناو خود در خلیج‌فارس ننازد چراکه اگر لازم باشد تنها در 13 دقیقه توسط نیروهای مسلح مقتدر ما به قعر دریا خواهد رفت.

امام‌جمعه موقت شیراز افزود: امروز آمریکا با 42 میلیون گرسنه و 2 میلیون زندانی و زنان حامله‌ای که در زندان زنجیر به پایشان بسته‌اند، حق ندارد دم از آزادی و حقوق بشر بزند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار