در ۲ سال اخیر؛
مدیرکل فناوری اطلاعات استان اردبیل از تولید ۱۰۰ اپلیکیشن تلفن همراه در این استان طی دو سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 24 January 2018
به گزارش تابناک اردبیل، بهروز رزمی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: اپلیکیشن ها در موضوعات مرتبط با سلامت، گردشگری، خدمات شهری و محتوای مذهبی تولید شده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این در این مدت ۲۵ مورد انیمیشن تولید شده و زمینه ورود هزار و ۳۰۰ شرکت به فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات تسهیل شده است.

مدیرکل فناوری اطلاعات استان متذکر شد: فعالیت شرکت‌ها در زمینه تجارت الکترونیک و تولید محتوا بوده و بستر اشتغال برای دو هزار و ۹۰۰ نفر نیز فراهم شده است.

به گفته رزمی این موفقیت در حالی است که تا پایان سال ۹۴ تولید اپلیکیشن و انیمیشن در استان نداشتیم و فعالیت شرکت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات نیز محسوس نبود.

وی متذکر شد: تمامی ایده‌های تولید محتوا در حوزه فناوری اطلاعات مورد حمایت است و به همین منظور رویدادهای استارت آپ ویکند و جلسات مشاوره و کارآفرینی برگزار می‌شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات استان به برگزاری ۱۵ نشست تخصصی کسب‌وکار و پنج رویداد استارت آپ ویکند اشاره کرد و افزود: هشت دورهمی رشد آفرین و هفت رویداد همفکر نیز به منظور آگاهی بخشی شیوه‌های اشتغال‌زایی و تولید محتوا در حوزه فناوری اطلاعات برگزار شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار