در مسابقات هفته هشتم محاسبه مي‌شود
بازيكنان تيم‌هاي فوتبال عقاب و صباي قم به دليل دريافت كارت‌هاي رنگي از همراهي تيم‌هاي خود در ليگ فوتبال نوجوانان محروم شدند.
کد خبر: ۵۵۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳ 24 January 2018

به گزارش تابناک قم، کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت فوتبال استان قم که مسوولیت برگزاری رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان زیر 15 سال را بر عهده دارد، امروز اسامی بازیکنان محروم هفته هشتم این بازی‌ها را اعلام کرد، ضمن اینکه سرپرست تیم پیام و مربی تیم هما نیز اجازه همراهی تیم خود را ندارد.

در بین بازیکنان محروم هفته هشتم مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان زیر 15 سال باشگاه‌های قم، یونس فرمانی از تیم عقاب و علی میراسدی از تیم صبای قم قرار دارند، ضمن اینکه صادق عظیمی مربی تیم هما و محمدجواد قربانی سرپرست تیم پیام نیز از نشستن روی نیمکت تیم‌های خود محروم هستند.

کمیته جوانان و استعدادیابی قم برنامه دیدارهای هفته هشتم لیگ فوتبال نوجوانان زیر 15 سال قم را نیز اعلام کرد و این بازی‌ها روز جمعه ششم بهمن ماه با عنوان یادواره مقام شامخ شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش‌آموز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام خواهد رسید.

در این روز از ساعت 10 تیم‌های شاهین و سهیل نخستین مسابقه هفته هشتم را برگزار می‌کنند و از ساعت 11:30 دقیقه پیام به مصاف صبای قم می‌رود، ضمن اینکه در سومین بازی هفته تیم‌های عقاب و سفید زاگرس از ساعت 13 و در آخرین مسابقه تیم‌های هما و وحدت از ساعت 14:30 مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

با توجه به اینکه 9 تیم در مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های قم حضور دارند، این هفته قرعه استراحت به نام تیم تیم سیاه‌جامگان درآمده است، ضمن اینکه در جدول رده‌بندی هم اکنون تیم‌های پیام، هما، صبای قم، سیاه‌جامگان، شاهین، سهیل، وحدت، عقاب و سفید زاگرس به ترتیب اول تا نهم هستند.

در جدول گلزنان رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان زیر 15 سال باشگاه‌های استان قم نیز در حال حاضر محمدرضا پورصادق از تیم پیام با هشت گل در صدر ایستاده، سجاد حاجی‌لو از تیم شاهین به همراه سجاد خدابنده‌لو از تیم پیام با هفت گل در تعقیب صدرنشین گلزنان هستند، هومن هوشمند از هما با 6 گل، علی یزدی از شاهین با پنج گل به همراه محمد قاسم‌لو و محمدعلی صفرپور از سیاه‌جامگان با چهار گل در رده‌های بعدی جای دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار