رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:با هماهنگی انجام شده انتخابات هیئت مدیره صندوق کشمش تاکستان ۱۴ بهمن ماه در شهرستان تاکستان برگزار می شود
کد خبر: ۵۵۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱ 28 January 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین فاطمه خمسه در جلسه مشترک با بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ، سیاوش طاهرخانی فرماندار ، علیر ضا رحمانی مدیر جهادکشاورزی شهرستان تاکستان و نمایندگان صندوق توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان قزوین ، با بیا ن این مطلب افزود: این صندوق از جمله صندو ق های شهرستانی است که زیر نظر صندوق توسعه سرمایه گذاری کشاورزی تاسیس خواهد شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اشاره به موقعیت شهرستان تاکستان در تولید انگور و کشمش ابراز امیدواری کرد با تاسیس این صندوق مشکل تاکداران در تولید و فروش محصول برطرف شود .

وی بر لزوم تعامل، همکاری و هماهنگی کشاورزان با دست اندرکاران برگزاری انتخابات تاکید کرد و خاطر نشان ساخت : برگزاری انتخابات سالم و خوب صندوق کشمش ، زمینه را برای فعالیت این صندوق فراهم خواهد کرد .

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت : طی یک سال گذشته هماهنگی و تلاش ها ی زیادی برای تاسیس و راه اندازی صندوق کشمش تاکستان انجام شده که امیدواریم با حضور پررنگ و همچنین برگزاری انتخابات خوب این صندوق درجهت حل مشکل تاکداران قدم بردارد.

بهمن طاهرخانی بااشاره به حساسیت برگزاری انتخابا ت بر نظارت دقیق و صحیح برروند برگزاری انتخاب اعضای هیات مدیره تاکید کرد .

فرماندار تاکستان نیز گفت : با هماهنگی انجام شده با جهادکشاورزی شرایط برای برگزاری انتخابات در 14 بهمن ماه مهیا شده است .

سیاوش طاهرخانی با قدر دانی از تلاش های انجام شده برای برگزاری انتخابات ابراز امیدواری کرد باغداران با حضور در این انتخابات بتوانند در حل مشکل تاکداران مشارکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار