استاندار بوشهر گفت: در سال جاری تلاش می کنیم تا اعتبارات دهیاری ها نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یابد.
کد خبر: ۵۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸ 02 July 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری پنجشنبه در آئین جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مسجد امام حسن (ع) روستای بنه گز از توابع بخش مرکزی شهرستان تنگستان افزود: روستای بنه گز با جمعیت قابل توجه بعنوان یکی از روستاهای پرجمعیت استان می تواند در پیشبرد برنامه هایش الگویی برای بقیه روستاهای استان باشد.
وی افزود : وارد کردن امکانات به روستا یکی از برنامه های ماست که بنا داریم این امکانات را گسترش دهیم تا مهاجرت از روستابه شهر را متوقف کنیم.
سالاری ادامه داد: امسال بطور کلی در استان بوشهر چندین برنامه داریم که شامل همه روستاها خواهد شد و بر این اساس در روستاهای بالای 500 نفر جمعیت که سالن ورزشی وجود ندارد، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال احداث خواهیم کرد.
وی بیان کرد:با اجرای این پروژه بزرگ بیش از 80 درصد جمعیت روستایی استان بوشهر دارای زمین چمن مصنوعی خواهند شد.
استاندار بوشهر گفت: در سال جاری به ازای هر نفر سه متر مربع فضای سبز در همه روستاهای استان طراحی خواهیم کرد و با توجه به وضعیت مالی یک مترمربع از این پارک ها عملیاتی خواهد شد.
وی عنوان داشت: بنا داریم پسماند(زباله های روستایی )توسط دهیاری ها با توجه به تجهیز وسایل و نیروی انسانی مورد نیاز در کل 613 روستای استان به صورت مکانیزه جمع آوری و بصورت بهداشتی تفکیک، بازیافت ویادفع شود.
سالاری از خدمات سیار داندان پزشکی درشهرها و روستاهای استان به صورت صد در صد ریگان خبر داد.
استانداربوشهر از اختصاص یک زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال به روستای بنه گز خبر داد و گفت: ظرف چند ماه آینده از تیم کارگر بنه گز حمایت مالی خواهد شد تا بخشی از مشکلات مالی آن برطرف شود و بازیکنان این تیم با خیال راحت تر در لیگ حضور پیدا کنند.
وی گفت:دهیاری روستای بنه گز زمین برای احداث پارک در دو نقطه روستای مشخص کند تا ظرف مدت کوتاهی عملیات اجرایی آنها آغاز و به اتمام برسد.
استانداربوشهر گفت:در نظر داریم به گلزار شهدای بنه گز که فاقد برق است با همکاری شرکت توزیع برق از اعتبار استانی و مشارکت دهیاری برق رسانی کنیم که اعتبارات لازم اختصاص خواهد یافت.
وی افزود: برای آسفالت بلوار ورودی روستا نیز در سال جاری اعتبارلازم اختصاص خواهیم داد تا این پروژه مورد بهر برداری قرار گیرد.
سالاری گفت: یک دستگاه لودر برای بر طرف شدن مشکلات دهیاری و عمران بیشتر در روستا در اختیار آن قرار داده می شود.
استاندار بیان کرد: مطالعات راه بنه گز به عالی شهر انجام می شود و در سال جاری اعتبار به آن اختصاص داده خواهد شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار