احمد صفری در گفتگو با تابناک:
رییس مجمع نمایندگان استان گفت:با پیگیری های انجام شده تسهیلات جدید صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک به واحدهای آسیب دیده از زلزله ابلاغ شد.
کد خبر: ۵۶۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 14 February 2018

مهندس احمد صفری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: محمد حسین مقیسه مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک طی نامه ای از تصویب تسهیلات مناسب برای واحدهایی خبر داد که در حادثه زلزله 21 آبان ماه دچار خسارت گردیده اند .

وی خاطر نشان کرد:در این نامه آمده است که بر اساس مصوبه 26 دیماه 96 هیات مدیره صندوق ، واحدهایی که سابقا نسبت به اخذ ضمانت نامه از این صندوق اقدام نموده اند می توانند از استمهال 6 ماه الی یکسال برخوردار گردند .

رئیس مجمع نمایندگان استان اظهار داشت: این صندوق متعهد شده است که صدور ضمانت نامه تا سقف 300 میلیون تومان را تنها با چک و سفته برای واحدهای یاد شده انجام دهد و ضمانت نامه های با مبالغ بیش از 300 میلیون تومان را با ترکیبی از وثائق ملکی شامل محل اجرای طرح (با همان وضعیت آسیب دیده ) و تعهد ضامنین صادر کند .

صفری تصریح کرد:یقینا تسهیلاتی از این دست به واحدهای صنعتی مناطق زلزله زده (بخصوص صنایع کوچک) که سبب اشتغال قطعی برای جوانان این مناطق می گردند ، در چنین شرایطی می تواند امید را به کارآفرینان این شهرستانها بازگرداند و شوق و اقبال آنها را برای راه اندازی واحدهای خود مضاعف سازد .

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار