کد خبر: ۵۷۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲ 01 March 2018

تابناک / رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان بابیان اینکه برخی‌ در بدنه دولت به مدیریت جهادی و انقلابی اعتقاد ندارند گفت: بحث امروز بر سر اصلاح‌طلب و اصولگرا نیست بلکه بحث بر روی انقلابی و ضدانقلاب و کاخ‌نشینی و ساده زیستی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری امشب در یادواره شهدای سادات شهرستان فومن در مسجد بالا محله این شهر اظهار کرد: امنیت، بقاء، اقتدار و اعتبار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون مقدس شهدای عزیز و بزرگوار انقلاب اسلامی است.

وی بر لزوم دشمن‌شناسی جهت حفظ انقلاب تاکید کرد و افزود: هر انقلابی در معرض تهدید و آسیب قرار می‌گیرد و باید آسیب‌ها را شناسایی، توطئه‌های دشمن را شناخت و در مقابل آن ایستادگی و پایداری کرد.

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: آمریکا توانست با اجرای ۳ طرح براندازی، نظام سوسیالیستی شرق را ساقط کند ولی تاکنون برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ده‌ها نقشه طراحی و اجرا کرده که تمام طرح‌ها و نقشه‌های آنان نقش بر آب‌شده است.

میرحسینی اشکوری تصریح کرد: شکست دشمن، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون فداکاری و پایداری و ولایت مداری شهدای عزیز و خانواده‌های محترم آن‌هاست.

مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان گیلان کارآمدی یا ناکارآمدی نظام را از دو جهت ایدئولوژی و استراتژی قابل‌بررسی دانست و بیان کرد: ما در استراتژی به‌ویژه در اجرای عدالت و مبارزه با تبعیض و فساد ضعف‌هایی داشته‌ایم که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرمودند اما در بعد ایدئولوژی و مدیریت کلان موفق بوده‌ایم.

وی علت ناکارآمدی نظام را مدیریت ارتجاعی و غرب‌گرایی دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب درجایی فرمودند شعار ما نه شرقی و نه غربی بود که در نه شرقی موفق شدیم ولی هنوز از غرب و غرب‌گرایی خلاصی نیافتیم.

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: ما هر جا که به دستورات دینی عمل نمودیم و از ولی‌فقیه تبعیت کرده‌ایم پیروز شده‌ایم و هرکجا که مطالبات رهبری را نادیده گرفته و به اندیشه لیبرالی و غرب‌گرایی عمل نمودیم شکست خوردیم.

میرحسینی اشکوری پیروزی انقلاب در سال ۵۷، سقوط نظام سلطه، پیروزی ایران در جنگ تحمیلی، پیروزی بر گروهک داعش در عراق، سوریه و لبنان و ۴۰ سال مقاومت و پایداری در مقابل ده‌ها طرح براندازی، اقتدار و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در منطقه، شکستن قدرت پوشالی آمریکا و تحقیر شیطان بزرگ در تسخیر لانه جاسوسی و دستگیر کماندوهای آمریکایی را ازجمله کارآمدی نظام دانست.

وی گفت: در هیچ کجا سابقه نداشته که سربازان آمریکایی در مقابل نیروی دریایی یک کشور زانو بزنند و دست‌های خود را پشت گردن انداخته، گریه و التماس کنند.

رئیس جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گیلان اظهار کرد: امروز اقتدار و اعتبار رهبری در خارج از کشور کمتر از ایران نیست و تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر از سران کشورها به دیدار رهبر معظم انقلاب آمده‌اند بعضی‌ها به‌صراحت رهبری وی را ستوده و آن را الگوی عملی خود قرار داده‌اند.

میرحسینی اشکوری عملکرد دولت را در اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات زندگی و همچنین در مسئله اشتغال، تورم و گرانی ناموفق دانست و بیان کرد: در قرارداد برجام شکست خوردیم و امروز خود مذاکره‌کنندگان نیز به آن اعتراف دارند و این عدم موفقیت به خاطر بی‌توجه ای مسئولین به تذکرات رهبری و عمل نکردن به خط قرمزها و شرایطی که رهبری در قضیه برجام تعیین کرده بودند است.

مدیرکل اسبق اوقاف و امور خیریه استان گیلان با تاکید بر اینکه در بدنه دولت کسانی هستند که به مدیریت جهادی و انقلابی اعتقاد ندارند و همچنان دل به بیگانگان بسته‌اند تصریح کرد: امروز بحث اصولگرایی و اصلاح‌طلبی معنا ندارد بلکه رقابت بین انقلاب و ضدانقلاب، کاخ‌نشینی و ساده زیستی، زندگی اشرافی و غیر اشرافی است.

وی افزود: تا مدیران جامعه اصلاح نشوند و دست از کاخ‌نشینی وزندگی اشرافی برندارند تا مسئله رانت‌خواری، حقوق نجومی و فساد اداری از بین نرود مشکلات همچنان باقی خواهد ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار