کد خبر: ۵۷۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰ 05 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ طراح اصلی سوال از رئیس جمهور از قول مطهری برای پیگیری طرح سوال از رئیس جمهور در صحن مجلس خبر داد.

علی وقف چی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهور 87 امضاء دارد، افزود: امروز در مجلس پیگیر طرح سوال از رئیس جمهور شدیم که بر اساس آخرین خبر، طرح مذکور به قوت خود باقی است.

وی افزود: برخلاف ادعای معاون پارلمانی رئیس جمهور این طرح در حال حاضر 13 امضاء بیشتر از حد نصاب دارد و از حد نصاب نیافتاده است.

طراح اصلی سوال از رئیس جمهور تاکید کرد: اینجانب امروز یکشنبه طرح مذکور را به همراه اسامی و امضاهای نمایندگان تحویل علی مطهری نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی دادم.

وقف چی تصریح کرد: آقای مطهری قول دادند که طرح مذکور را پیگیری کرده و در نشست هیئت رئیسه مجلس آنرا مطرح و درباره آن تصمیم گیری کنند.

وی با بیان اینکه برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس این طرح را امضاء کردند، افزود: علاوه بر مطهری، احمد امیرآیادی نماینده قم و محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و از اعضای هیئت رئیسه مجلس این طرح را امضا کردند.

طراح اصلی سوال از رئیس جمهور گفت: در حال حاضر امضای نمایندگانی از سلایق مختلف سیاسی از جمله تعدادی از اعضای فراکسیون امید، مستقلین و ولایی در این طرح وجود دارد.

به گزارش الف علاوه بر طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص موسسات مالی- اعتباری، طرح دوم سوال از رئیس جمهور هم در مجلس تهیه شده که دارای پنج محور است.

علت افزایش قیمت ارز، گسترش بیکاری و ایجاد نشدن شغل برای جوانان، دلایل استمرار تحریمهای بانکی علی رغم اجرایی شدن همه تعهدات برجام از سوی ایران، حجم زیاد کالای قاچاق به کشور و رکود اقتصادی چندین ساله از جمله این محورهاست.

برای طرح سوال از رئیس جمهور به امضای 74 نماینده نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار