معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: شمار مسافران نوروزی در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان تا عصرپنجشنبه از مرز 80 هزار نفر گذشت.
کد خبر: ۵۸۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 23 March 2018

به گزارش تابناک : مرتضی رییسی حسنلنگی روز جمعه افزود: این تعداد در قالب 22 هزار و 463 خانوار و 244 هزار نفر روز است که در سراسر استان هرمزگان پذیرش شدند. 
وی بیان داشت: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان از 28 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و بدون وقفه در طول شبانه روز تا پایان 13 فروردین ادامه دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: شهرستان های قشم و بندرعباس هم چنان بیشترین آمار پذیرش مسافر را دارند.
رییسی حسنلنگی ادامه داد: با وجود افزایش شمار مسافران نوروزی از جمله سفر به جزیره های هرمزگان، ستادهای اسکان فرهنگیان با بهره گیری از همه ظرفیت های خود و بروز رسانی امکانات در خدمت فرهنگیان هستند که امیدواریم سفر خوب همراه با شادی و سلامتی را در هرمزگان تجربه کنند.
وی خدمت رسانی شایسته و در خورشان به فرهنگیان و گردشگران نوروزی سرلوحه همه ی عوامل اجرایی در ستادهای اسکان فرهنگیان است که بدون وقفه و در نظم خاصی خدمات لازم را به مسافران نوروزی ارائه می دهند.
418 مدرسه با 3 هزار و 160 کلاس در 17 شهرستان و منطقه برای اسکان نوروزی فرهنگیان در نوروز 97 منظور شده است.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار