مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی:
مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت:نشاط جوانان منجر به افزایش نشاط اجتماعی می شود و ضروری است با همکاری دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های ویژه هفته جوان با انسجام و تنوع مناسبی انجام شود.
کد خبر: ۵۹۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 28 April 2018
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین،مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان روز جوان  را فرصت مناسبی برای بیان دیدگاهها و نقطه نظرات جوانان دانست . 

بیدخام  با اشاره  به اینکه استان قزوین  جزء استان ها ی جوان کشور بوده و جمعیت دانشجویی قابل توجهی را داراست ، این ظرفیت را به عنوان یک پتانسیل عنوان نمود .

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی حمایت دولت تدبیر و امید توجه به حوزه جوانان را قابل تحسین برشمرده و استفاده از ظرفیت آن هارا  بسیارحائز اهمیت دانست .

بیدخام با تاکید بر اینکه ضروری است که با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های  ویژه هفته جوان با انسجام و تنوع مناسبی انجام شود افزود : ایجاد شادابی و نشاط در بین جوانان منجر به افزایش نشاط اجتماعی جامعه می شود   

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» توسط مقام معظم رهبری ابراز کرد: عدم اشتغال و کم رونقی در تولید ملی، بیشترین آسیب را به جوانان می زندو با توجه به آمار بالای جوانان هنرمند در حوزه های مختلف صنایع دستی  در سطح استان راه اندازی بازارچه ضروری است 

این مقام مسئول، با اشاره به معرفی  مشاوران جوان  از سوی مدیران دستگاههای اجرایی استان  افزود : با توجه به ظرفیت و توانمندی  مناسبی که در جوانان سراغ داریم،ضروری است  از این پتانسیل به نحو مقتضی و  متناسب با  ظرفیت فکری و تخصصی آنها در پیشبرد امور استفاده شود .

وی در پایان خاطرنشان کرد  :  بایستی با نهادینه کردن  نگاه جوان باوری  برنامه ریزی های شایسته ای  برای این قشر داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار