کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش دید افقی در استان به دلیل وقوع گرد و غبار خبر داد و گفت: دید افقی در کنگاور به هزار متر رسیده است.
کد خبر: ۵۹۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ 28 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سعید قاسمی  با اشاره به توده گرد و غباری که پس از بارش‌های اخیر جو استان را تحت تاثیر قرار داده، اظهار کرد: این گرد و خاکباعث کاهش دید افقی شده و اکنون کمترین دید افقی را از کنگاور به میزان هزار متر داریم.

وی دید افقی شهر کرمانشاه را چهار هزار متر اعلام کرد و ادامه داد: دید افقی در سرارود دو هزار متر، در سرپل ذهاب و جوانرود سه هزار متر، در اسلام آبادغرب چهار هزار متر ودر سومار و ثلاث باباجانی پنج هزار متر است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: این توده گرد و غبار در حال خروج از استان است و تا اواخر وقت به طور کامل از جو استان خارج خواهد شد.

به گفته قاسمی، به دلیل ادامه ناپایداری و تقویت میدان‌های باد جنوبی در منطقه، امکان بروز دوباره گرد و غبار خصوصا در نواحی مرز برای فردا (۹ اردیبهشت) نیز وجود دارد.

وی درباره بارندگی‌های استان نیز یادآوری کرد: بارش‌ها تا روز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه درباره احتمال وقوع تگرگ و همچنین آبگرفتگی معابر هشدار داد و گفت: شدت بارش‌ها مربوط به اواخر وقت امروز و همچنینفردا خواهد بود.

قاسمی افزود: شدت بارش در نواحی غربی و جنوبی استان بیشتر است و بارش‌ها با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

وی بیشترین بارش ۲۴ ساعته گذشته را نیز مربوط به روانسر و به میزان ۵۹ میلی‌متر دانست و عنوان کرد: کمترین بارش را هم از ثلاث باباجانی داشتیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار