مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: در این مراسم از جوانان برتر در محور‌های جوان دانشجو نمونه، جوان و هنر، سرباز جوان نمونه، جوان قرآنی، کشاورز و روستایی جوان، حوزه بشر دوستانه و اجتماعی جوان، فعالیت‌های اجتماعی، جوان و علم و فناوری، جوان با توانایی‌های خاص که توسط دستگاه‌های مرجع شناسایی و معرفی شده اند تجلیل به عمل خواهد آمد.
کد خبر: ۵۹۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸ 29 April 2018
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به مناسبت هفته جوان جشنواره بزرگ حضرت علی اکبر امروز در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در این مراسم که با عنوان جشنواره بزرگ امید و نشاط و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و جوانان استان همدان برگزار خواهد شد علاوه بر اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری، از برترین‌های جوانان استان همدان در قالب جشنواره سرآمدان جوان تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی اظهار داشت: در این مراسم از جوانان برتر در محور‌های جوان دانشجو نمونه، جوان و هنر، سرباز جوان نمونه، جوان قرآنی، کشاورز و روستایی جوان، حوزه بشر دوستانه و اجتماعی جوان، فعالیت‌های اجتماعی، جوان و علم و فناوری، جوان با توانایی‌های خاص که توسط دستگاه‌های مرجع شناسایی و معرفی شده اند تجلیل به عمل خواهد آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: این مراسم امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در تالار فجر همدان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار