معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت که به مناسبت هفته جوان و اعیاد شعبانیه 626 برنامه ویژه فرهنگی دراین استان آغاز شد.
کد خبر: ۵۹۷۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ 28 April 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا معینی روز شنبه افزود: این برنامه ها از امروز تا پایان نیمه شعبان میلاد با سعادت امام عصر (عج ) ادامه دارد.
وی اظهار داشت: یکی از شاخص های اصلی برنامه های سازمان تبلیغات تبلیغات اسلامی در اعیاد شعبانیه اعزام مبلغ و مبلغه به مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی، ادارات دولتی و مدارس است.
معینی اظهار داشت: به همین منظور 443 مبلغ و مبلغه برای این برنامه ها به مراکز مورد نظر اعزام می شوند که 330 نفر آنان را مبلغ و 113 نفر را مبلغه شامل می شوند.
وی گفت: ازجمله برنامه هایی تبلیغات اسلامی در این ایام برگزاری جشن های محوری در 103 مسجد روستایی و حاشیه شهرهای استان بوده که این برنامه ها با سخنرانی ، مسابقه، گفتمان دینی و گفتمان مهدویت همراه است .
معینی در خصوص برنامه های برگزار شده، افزود: در مجموع 546 برنامه اعم از اعزام و مراسم علاوه بر 80 گفتمان دینی مهدویت، شخصیت امام زمان (عج) و ... در مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مساجد انجام می شود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار