به مناسبت هفته جوان جلسه مشترک جامعه ورزش و جوانان شهرستان میبد با نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 01 May 2018

این نشست به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان  با حضور کمال دهقانی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و  فلاح فرماندار شهرستان میبد و مدیران باشگاه ها و هیات ها، ورزشکاران ،جوانان،کشتی گیران، باستانی کاران  در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد برگزار شد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در این نشست با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و هفته جوان و اعیاد شعبانیه گفت: از اینکه در جمع ورزشکاران و ورزش دوستان هستم احساس غرور و شادمانی میکنم و برای ورزش این شهرستان ازهیچ چیز دریغ نحواهم کرد.

دهقانی در ادامه از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و توجه به این شهرستان در بخش های مختلف تقدیر و تشکر کرد و افزود: جوانان بیش‌ترین قشر جامعه را تشکیل می‌دهند که باید بیش از بیش به آن توجه کرد. چراکه جوانان در بزنگاه های حساس در صحنه ها حضور دارند و در همه حال پیشتیبان دولت و نظام بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید در هر دو حوزه ورزش و جوانان برنامه ریزی و تلاش شود تا در هر دو حوزه شاهد پیشرفت و توسعه یافتگی باشیم. افزود: با توجه به فرابخشی بودن موضوع جوانان و لزوم توجه به نیازهای جوانان اعم از اشتغال، مسکن، مسایل سیاسی و... باید توجهات ویژه ای در این زمینه صورت گیرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث توسعه ورزش و زیرساخت های ورزشی نیز با توجه به استعدادهای خوبی که وجود دارند ، انتظار داریم بیش از گذشته تلاش شود و شاهد درخشش ورزشکاران این شهرستان در میادین مختلف باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم این نشست با تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت: هفته جوان و یا روز جوان در حقیقت یک یادآوری است که باید در طول سال بتوانیم برنامه‌های متعدد را باهدف ایجاد نشاط در جوانان و رشد و شکوفایی استعدادهای آنان درزمینهٔ های مختلف پیاده‌سازی کنیم.

مسعود شریعتی افزود: واگذاری امور به جوانان از سیاست های دولت تدبیر و امور و وزارت ورزش و جوانان است که ما نیز تلاشمان بر این بوده تا بسیاری از کارها را به جوانان واگذار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: در بحث توسعه ورزش به خصوص توسعه زیرساخت های اعتبارات خوبی برای تکمیل استخر و ورزشگاه مصلی میبد اختصاص یافته که امیدواریم هرچه زودتر شاهد افتتاح این دو پروژه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: چندین زمین چمن مصنوعی که به‌صورت مشارکتی با همکاری فرمانداری، بخشداری و مسئولین محلی در شهرستان میبد در حال انجام است؛ سطح سرانه ورزش شهرستان درخور و جایگاه شهرستان میبد ارتقاء می‌یابد که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز دیگر پروژه های این شهرستان نیز تکمیل و به بهره برداری برسد.

فلاح فرماندار شهرستان میبد هم در خصوص ورزش شهرستان گفت: سال 97 سال ورزش می باشد که به حول وقوه الهی تحول عظیمی در ورزش در سال97 با همکاری جامعه ورزشی و مسئولین ادارات ایجاد خواهد شد.

در ابتدای این نشست زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میبد گزارشی از فعالیت های ورزشی را در سال 96 ارائه و  ورزشکاران پیشنهادات ،مشکلات و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار