آیت‌الله مدرسی:
امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: اگر کشور به وسیله جوانان رشد و اعتلا پیدا کرده و امنیت و عزت ملت به وسیله این جوانان حفظ شده است به همان میزان نیز دشمنان نسبت به جوانان برنامه ریزی می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲ 01 May 2018

آیت الله سید محمد کاظم مدرسی ضمن تبریک هفته جوان گفت: جوان در فرهنگ دینی ما انسانی پرنشاط، چالاک و فعال در عرصه‌های مختلف تعریف می‌شود و تاریخ انقلاب ما مملو از تاریخ جوانان به کمال رسیده است.

وی ادامه داد: جوانی که در کشور ما خود را نمایانده است عبارت است جوانی که در مسیر تبعیت از دین و همچنین با میثاق نصرت دین رشد پیدا می‌کند و براساس معیارهای مورد نیاز جامعه دینی گام برمی‌دارد که نمونه‌ای روشن این جوانان در دفاع مقدس در عرصه‌های سازندگی، نرم افزاری و جنگ نرم مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به مسئولیت جوانان در اعتلای کشور ادامه داد: مسئولیت جوانان استقرار خودباوری، دانش افزایی کارآفرینی و اخلاق محوری همراه با نشاط حاصل دین باوری، ورزش و کار در جامعه است.

آیت‌الله مدرسی عنوان کرد: معتقدیم نیروی جوان به هر مقدار که مورد توجه اولیای الهی است مورد هدف دشمنان نیز قرار می‌گیرد اگر کشور به وسیله جوانان رشد و اعتلا پیدا کرده و امنیت و عزت ملت به وسیله این جوانان حفظ شده است به همان میزان دشمنان نسبت به جوانان برنامه ریزی می‌کنند لذا هدف را باید خودباوری، استقلال، هویت دینی و ملی جوانان قرار داد.

وی تصریح کرد: البته باید برای جوانان بسترسازی کرد به این معنا که در زمینه اشتغال، ازدواج، مسکن؛ رشد و بالندگی فکری علمی و دانش‌های بومی باید بسترسازی انجام شود و در این صورت هست که طبعا جوانان بهترین چهره و عملکرد را از خود نشان می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار