معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خوزستان:
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: ۴۹ هزار فرهنگی خوزستانی عضو صندوق ذخیره ماهانه ۱۳ میلیارد ریال به‌عنوان سهم آورده به‌حساب این صندوق واریز می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 11 May 2018

سیروس خدادادی در گردهمایی کارشناسان تعاون و فناوری مناطق و نواحی آموزش‌وپرورش خوزستان بابیان اینکه در سال جدید ۱۷۰۰ عضو جدید در خوزستان به صندوق ذخیره فرهنگیان پیوستند، اظهار کرد: فعالیت‌های متعددی برای اعتمادسازی و افزایش مشارکت فرهنگیان خوزستانی در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته است. با پیش‌بینی‌های انجام‌گرفته در سال ۹۷ به دنبال افزایش این آمار تا ۳ هزار عضو جدید هستیم‌.

وی با تأکید بر لزوم سرمایه‌گذاری گسترده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان خوزستان، خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش خوزستان با داشتن ۴۹ هزار عضویت فعال در این صندوق و ضریب نفوذ ۸۴ درصد در بین فرهنگیان شایسته توجه بیشتر متولیان این صندوق به امر سرمایه‌گذاری اقتصادی در این استان است.

خدادادی درعین‌حال با اظهار اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان باید در راستای شفافیت اقتصادی تلاش بیشتری کند، گفت: لازمه اعتماد همکاران فرهنگی به صندوق ذخیره فرهنگیان روی آوردن به رویکرد شفافیت اقتصادی و مالی در این صندوق است. این صندوق تاکنون در این راستا موفق نبوده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش خوزستان در ادامه با اظهار اینکه بودجه مالی آموزش‌وپرورش خوزستان در سال ۹۶ معادل ۲۶ هزار میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: بخش اعظمی از این بودجه در بند "واو" و پرداخت‌های پرسنلی هزینه شد. همچنین ۳۵۰ میلیارد ریال نیز در بند "سایر" هزینه شد.

وی اضافه کرد: باوجود تنگناهای مالی، معلمان به‌عنوان طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت همچنان زمینه‌ساز پیشرفت و موفقیت نظام آموزش‌وپرورش هستند.

خدادادی آموزش‌وپرورش کشور را سالم‌ترین دستگاه کشور دانست و گفت: آموزش‌وپرورش کشور به‌عنوان بزرگ‌ترین دستگاه دولتی کشور و علی‌رغم کسری بودجه ۸۰ هزار میلیارد ریالی جز شفاف‌ترین و سالم‌ترین دستگاه‌های دولتی در حوزه مالی است.

مسئول کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان آموزش‌وپرورش خوزستان در پایان با اشاره به عوامل موفقیت آموزش‌وپرورش کشور، توضیح داد: معلمان تلاشگر و ایثارگر در وهله‌ی اول و مردم بزرگوار جامعه ایران در وهله دوم به‌عنوان دو عامل موفقیت و پویایی آموزش‌وپرورش در راستای تقلیل مشکلات هستند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار