با هدف بررسی وضعیت کشاورزی شهرستان کرمانشاه، دکتر شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به همراه دکتر صفوی معاون بهبود تولیدات گیاهی این سازمان و مهندس حاتمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از بخش کشاورزی  دهستان الهیارخانی و سراب نیلوفر بازدید کردند.
کد خبر: ۶۰۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶ 12 May 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، در ابتدا دکتر شهبازی رئیس  سازمان و هیئت همراه ضمن بازدید از مرکز جهاد کشاورزی الهیارخانی و سراب نیلوفر؛  در جریان روند خدمات دهی مراکز به کشاورزان قرار گرفتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی حین بازدید از مراکز جهاد کشاورزی الهیارخانی و سراب نیلوفر به کارشناسان و مسئولین مراکز توصیه کردند مسائلی همچون رعایت تناوب کشت، مبارزه با آفت سن مضر غلات، مبارزه با علفهای هرز و ....  را جدی بگیرند.

وی با اشاره به بارندگی های اخیر به کارشناسان پهنه یادآوری کرد به احتمال زیاد در بدلیل بارش زیاد باران و رطوبت بالا،  بیماری قارچی لکه نواری (زنگ گندم) شیوع می یابد لذا حتما به کشاورزان اطلاع رسانی شود که در صورت مشاهده در اولین فرصت مبارزه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و هیئت همراه بعد از بازدید از مراکز جهاد کشاورزی الهیارخانی و سراب نیلوفر، از مزارع گندم، جو، کلزا و... شهرستان کرمانشاه بازدید و به بررسی وضعیت مزارع بعد از بارندگی های  اخیر پرداخت.

گفتنی است بدلیل بارش شدید باران چند روز گذشته، شاهد آب گرفتگی در برخی مزراع  استان بودیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار