رئیس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: المپیاد کشتی زیر ۱۶ سال در رشته‌های فرنگی و آزاد دهم مردادماه امسال به میزبانی یکی از شهرستان‌های پارس‌آباد و مشگین‌شهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 12 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، داور جدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این المپیاد کشتی توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان انجام شده و این المپیاد فرصتی بزرگ برای شناسایی استعدادهای کشتی استان است.

وی افزود: المپیاد کشتی در اردبیل با حضور تمام شهرستان‌ها در رده های سنی خردسالان و نونهالان برگزار می‌شود و شهرستان‌ها می‌توانند از این فرصت به دست آمده برای شناسایی ظرفیت‌های کشتی خود در رشته های فرنگی و آزاد استفاده لازم را داشته باشند.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل بیان کرد: مسابقات کشتی در رده‌های سنی نونهالان و خردسالان با محوریت انتخابی شهرستان‌ها و قهرمانی استان در اردبیل برگزار شد و نفرات نخست این مسابقات در قالب چهار تیم کامل به مسابقات کشوری راه یافتند و مسابقات کشوری 27 تیر به میزبانی استان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

جدی تصریح کرد: برای نخستین بار بعد از چند سال حکم و مدال تیمی و انفرادی و اهدای جوایز ویژه به ورزشکاران کشتی‌گیر با حمایت باشگاه مقاومت بسیج سپاه پاسداران حضرت عباس(ع) و شرکت مهرنوش عسل اردبیل انجام شد و حضور بخش خصوصی و اسپانسرهای قوی می‌تواند سبب توسعه رشته کشتی در اردبیل باشد.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار عظیمی در رشته کشتی دارد، گفت: مهم‌ترین هدف هیئت کشتی استان اجرای طرح استعدادیابی در سنین پایه و نونهالان است چرا که با تقویت پایه کشتی استان می‌توان نفراتی را به تیم ملی کشتی معرفی کرد.

رئیس هیئت کشتی استان اردبیل از حضور دو کشتی‌گیر فرنگی اردبیل به نام‌های مهدی نوری و افشین بیابانگرد در لیگ فصلی کشور و تیم ملی خبر داد و افزود: حضور تیم منتخبی از استان اردبیل در لیگ فصلی کشتی کشور نیازمند حمایت‌های بخش خصوصی و تقویت کشتی پایه است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار