مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: از مجموع ۹۲ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان آوج، تاکنون ۸۹ روستا به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.
کد خبر: ۶۱۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 28 May 2018

۸۹ روستای قزوین به شبکه سراسری گاز متصل شده اند

به گزارش تابناک قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری در این باره اظهار کرد: تا کنون ۹ هزار و ۹۸۷ خانوار روستایی در شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند که این مقدار معادل ۹۷ درصد خانوارهای روستایی این شهرستان می باشد.

بوشهری با اشاره به اینکه تا قبل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید تعداد روستاهایی که در منطقه آوج از نعمت گاز بهره مند بودند فقط ۲ روستا بوده است گفت: خوشبختانه با اولویتی که در دولت برای گازرسانی به روستاها در سراسر کشور لحاظ شده است از سال ۱۳۹۲ تا کنون ۸۷ روستای آوج و آبگرم به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.

وی بیان کرد: تمام خانوارهای شهری شهرستان آوج به همراه ۳۹ واحد صنعتی و ۲ جایگاه CNG در این منطقه از گاز طبیعی برخوردار هستند و تاکنون بالغ بر ۸۱۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در این منطقه اجرا شده و افزون بر ده هزار انشعاب نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، گاز طبیعی را عاملی تاثیر گذار در افزایش رفاه و رضایتمندی روستاییان دانست که با ایجاد مزیت ها و صرفه جویی های اقتصادی می تواند موجبات مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها را فراهم آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار