مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: طرح نشاط معنوی در ۲۵ بقعه متبرکه استان یزد اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۲۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰ 02 July 2018

حجت الاسلام زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه شاخص استان با حضور مربیان و مبلغان دینی خبر داد و گفت: اجرای این طرح در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام زارع زاده با اعلام آمادگی بقاع متبرکه استان برای ثبت نام و میزبانی از علاقه‌مندان شرکت در دوره‌های تابستانی افزود: طرح نشاط معنوی از نیمه تیرماه به مدت ۷ هفته در ۲۵ بقعه متبرکه شاخص استان و با حضور ۲۰ مبلغ روحانی بومی و اعزامی از حوزه علمیه قم اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تأکید بر اینکه اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و انس هر چه بیشتر جامعه با معنویات و آموزه‌های دینی در جوار بقاع متبرکه است، تصریح کرد: این طرح در قالب کلاس‌های آموزشی حفظ موضوعی و حفظ جزء سی قرآن کریم، کسب مهارت‌های زندگی در راستای آموزش سبک زندگی اسلامی، برگزاری کلاس احکام، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، روایتگری رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و اردو‌های تفریحی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطبان این طرح بیشتر در گروه‌های سنی بین ۷ تا ۱۸ سال قرار دارند، ابراز امیدواری کرد این طرح منجر به تقویت مبانی اعتقادی و بنیه فکری جوانان گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار