کد خبر: ۶۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 16 July 2015
 به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدوبه نقل از تسنیم ،نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور فرماندار کهگیلویه،ائمه جمعه و جماعات و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: اگر جوانان این مرز و بوم زمانی در میدان‌های جنگ بودند اکنون دیپلمات‌های ما در صحنه‌های سیاسی به دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای این انقلاب و حقوق ملت ایران می‌پردازند.

علی پوزش گفت: سفیران ایران در مذاکرات هسته‌ای چهره و دید منفی که رسانه‌ها از ملت ایران ساخته بودند را کنار زدند و چهره واقعی و صلح طلب ملت ایران را برای جهانیان معرفی کردند.

وی خواستار حضور پرشور مدیران در مراسمات شد و گفت: مدیران موظفند مصوبات جلسات را به جد پیگیری کنند.

پوزش خشکسالی و کم آبی را یکی از بحران‌های قرن حاضر دانست و افزود: کشور ایران و شهرستان ما نیز از این مسئله مستثنی نیست و دستگاه‌های متولی باید بر این مسئله نظارت داشته و آن را مدیریت کنند.

وی بابیان اینکه مسئله کم آبی یک بحران است که باید مدیریت شود خواستار تعامل همه مدیران در این مسئله شد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: اعتبارات محدود و خواسته‌ها نامحدود هستند و باید از این اعتبارات استفاده بهینه شود.

پوزش بیان کرد: ما مدیران به عنوان مدیر دستگاه و نظام جمهوری اسلامی در زمینه هزینه‌های جاری دولت را همراهی و کمک کنیم.

وی نسبت به استفاده مدیران از خودروهای پلاک قرمز در خارج از ساعات اداری تذکر داد و افزود: امکانات اداری مربوط به بیت‌المال است و نباید اذهان عمومی را نسبت به نظام و مسئولان بدبین کرد.

فرماندار کهگیلویه رعایت نظم و انضباط در ورود و خروج به جلسات را امر مهم و نشانه توسعه یافتگی یک مدیر دانست و اظهار داشت: مسئولان نسبت به ورود و خروج کارکنان خود نظارت داشته باشند تا خدایی ناکرده سبب رنجش ارباب رجوعی در صورت مراجعه و عدم حضور مسئول را ایجاد نکنند.

وی تصریح کرد: نظارت بر پروژه‌های عمرانی و جذب اعتبارات یکی از وظایف مدیران است.

پوزش بابیان اینکه تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی مدیران است،خواستار تعامل بیش از پیش مدیران با اصحاب رسانه جهت انعکاس اخبار و اطلاع رسانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار