تابناک: مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر اصفهان گفت: به دنبال آن هستیم تا بانک اطلاعات فرصت‌های شغلی را در اصفهان تا سال ۹۴ تکمیل کنیم.
کد خبر: ۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 20 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ عباس حیدری در شامگاه پنجشنبه در همایش کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی شهرستان با بیان اینکه موسسه کارآفرینی، توانمند‌سازی و اشتغال‌زایی نگار نصر زیر مجموعه بنیاد تعاون سازمان بسیج کشور در راستای خدمات‌رسانی به نیروهای بسیجی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: در راستای اقتصاد مقاومتی این مؤسسه سعی کرده‌ با تمام توان و همت اصول 12 گانه ابلاغی رهبر معظم انقلاب و منویات ایشان را سرفصل مأموریت‌ها و وظایف خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه ارائه مشاوره‌های شغلی و سرمایه‌گذاری به متقاضیان بسیجی در این موسسه انجام می‌شود، افزود: ثبت اطلاعات بسیجیان متقاضی جویای کار و تکمیل بانک جامع اطلاعاتی از دیگر فعالیت‌های این موسسه است.

مدیر مؤسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر اصفهان گفت: همزمان با آغاز ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بسیج وارد میدان شد و 4500 عرصه شناسایی شد و به آنها آموزش و مشاوره ارائه شد.

وی با بیان اینکه در سال 92 بیش از 35 هزار نفر در زمینه اقتصاد مقاومتی آموزش داده شدند، بیان کرد: امسال تاکنون حدود 40 هزار نفر در بخش‌های مختلف آموزش دیده‌اند.

حیدری با اشاره به اینکه در سال گذشته 56 میلیارد تومان تسهیلات به اقتصاد مقاومتی اختصاص پیدا کرد، افزود: امسال تاکنون 45 میلیارد تومان در بخش اشتغال تسهیلات پرداخت شده و در شهرستان شهرضا بیش از 4 میلیارد تومان وام پرداخت شده است.

وی افزود: به دنبال آن هستیم تا بانک اطلاعات فرصت‌های شغلی را در استان تا 94 تکمیل کنیم تا فرصت‌های شغلی در بخش دولتی و غیر دولتی و شغل‌هایی که تاکنون به ذهن نرسیده است و امکان تحقق آن هست را معرفی کنیم.

مدیر مؤسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر اصفهان گفت: باید برای محصولات ایجاد شده از تسهیلات اشتغال‌زایی بازار فروش ایجاد شود و این موسسه درصدد است که آموزش‌های بازاریابی را برگزار کند که امیدواریم آغاز کار بازاریابی از شهرضا باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار