فرماندار شهرضا مطرح کرد:
تابناک: فرماندار شهرضا گفت: نرخ رشد بیکاری اصفهان ۱۴.۵ درصد که متوسط کشوری ۹.۵ درصد است که از میانگین نرمال کشور ۵ درصد بیشتر است.
کد خبر: ۶۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵ 20 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، سیدرضا عقدایی شامگاه پنجشنبه در در همایش کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی شهرستان شهرضا با تقدیر از عملکرد مثبت سپاه در اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال را با عنوانی نامگذاری کردند و نامگذاری امسال توسط رهبری که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی وجهادی است نشان دهنده این است که مقام معظم رهبری معتقدند اقتصاد مقاومتی زمینه رشد وشکوفایی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه کشور ما در دنیا جزو 10 کشور برتر دنیا در زمینه دارا بودن مواد خام است، افزود: کشور ایران در دنیا در بخش نفت و مشتقات آن مزیت نسبی دارد که می‌توانیم با استفاده از آن و صنایع تبدیلی بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل شهرستان بیکاری است، گفت: نرخ رشد بیکاری استان اصفهان 14.5 درصد که متوسط کشوری 9.5 درصد است که از میانگین نرمال کشور 5 درصد بیشتر است.

وی با بیان اینکه نجات کشورمان در اقتصاد مقاومتی است که بتوانیم از طریق آن فشارهای تحریم را کم کرد، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی الگویی اقتصادی است که برای هر ملتی حتی در شرایط فشار وتحریم‌ها، زمینه رشد و شکوفایی را فراهم می کند.

عقدایی افزود: شهرک صنایع دستی آن عملیات اجرایی آن به پایان رسید و آماده واگذاری به کسلنی است که می‌خواهند صنایع دستی تولید کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار